halvadsan Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Noen andre enn meg som savner mtv. Her undergraver canal digital våre meninger. Synes de er rimelig kjipe med oss som savner alternativ rock. Det er jo ikke voice spesielt gode på. De spiller jo bare de samme hitene om og om igjen Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Synst de burde stryke begge kanalene fra sendeskjemaet permanent. Er jo så og si bare dritt på begge kanalene Folket vil ha mere metal og rock i forskjellige varianter, ikke den samma gamle klisjé-pop'en som fyller hit-listene uke etter uke! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 The Voice har en sangliste på 10 sanger som de sender igjen og igjen.. Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 ingen tvil om at mtv var hakket bedre...voice er et dårlig forsøk på å kopiere mtv,,uten særlig hell. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg trives med the voice jeg, de spiller da i vartfall musikk i stede for jambareklamer! Lenke til kommentar
T.L Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har canal digital, men fortsatt MTV(forøvrig Voice også), så jeg har ikke mistet MTV, mister jeg det hvis jeg innstalerer kanalene på nytt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) MTV har jo nesten INGEN musikkprogrammer lengre uansett. Det er reality, avløst av mere reality, også litt reality til kvelds. Så hva er poenget? Det skulle hett RTV ikke MTV nå. Også Jamba-reklamer imellom realityshowene. Endret 14. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Skulle ønske jeg ahdde The Voice. Eller, bryr meg egentlig minimalt. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Så bare Jackass, WildBoys, Viva La Bam og the Osbournes på MTV, men jeg ser enda mindre på Voice. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg trives med the voice jeg, de spiller da i vartfall musikk i stede for jambareklamer! 5006689[/snapback] x2 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Skulle ønske jeg ahdde The Voice. Eller, bryr meg egentlig minimalt. 5006828[/snapback] enig der. vet at MTV spilte ikke så utrolig mye musikk, men Th voice suger. det samme som går om og om igjen. programlederne er dårlige og programmet suger. liker MTV fordi det hadde brae programmer som jeg likte Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Klarer meg lenge med VH1 calssic jeg, men så er jeg kanskje litt merkelig? Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 The Voice er ikke fantastisk bra, men den er bedre enn slik MTV har vært de siste årene. Lite musikk og mye mas Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Programlederene er ikke spesiellt bra på The Voice nei. Men blondina er nydelig å se på iallefall. Nesten så det veier opp for alt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Lurer litt på hva som har skjedd med MTV jeg...før var det virkelig MUSIC television (bare noen få år siden), nå er det 95% reality/ungdomshumor-programmer og ingenting musikk (en og anna video innimellom teller ikke). I gamledager hadde man tilogmed et fast metal-program hver søndag (Headbanger's Ball) og andre faste programmer som bare viste videos eller musikkreportasjer. Lages det rett og slett ikke nok musikk til at en ren musikkanal kan overleve kun på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå