larsi::HSV Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Heisann! Er det noen som vet om hvor jeg ken skaffe meg original HSV drakt? Jeg har lett litt, men har ikke funnet noen. Men jeg har også vurdert å kjøpe den fra hsv.de men jeg vil helst unngå dette. Er det noen som vet om noen internettsider/ butikker jeg kan kjøpe den gjennom? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
larsi::HSV Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Neivel! Ingen gidder å svare på innlegget mitt! NEIDA!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Neivel! Ingen gidder å svare på innlegget mitt! NEIDA!! 5040534[/snapback] Ikke jeg i alle fall :---o Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Prøv her: fotballskjorter.com Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Neivel! Ingen gidder å svare på innlegget mitt! NEIDA!! 5040534[/snapback] Ingen som gidder å svare til en sånn whineunge som deg. Skjerp deg. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hamburger Sport Verein? Er jo ikke et veldig kjent lag internasjonalt, så det letteste ville nok være å bestille fra klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå