digitalglenn Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) har surfet litt rundt på forskjellinge webshopper nå.... og det er komplett umulig og finne en Ipod nano 4gb noen sted for 02.11.05 (det blir sikkert utsatt mer også)og som den utrolige utolmodige personen jeg er er ikke det aktuelt så mitt spørsmål er om noen vet om andre steder jeg kan skaffe en så fort som overhode mulig. om det blir et par hundre spenn dyrere en minstepris har ingen betyding. (vet ikke om dette er riktig forum og ber derfor admin flytte hvis han har lyst) Endret 14. oktober 2005 av digitalglenn Lenke til kommentar
the_bjarne Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Apple Store skal ha leveringstid på 1-2 veker... http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...family=iPodnano Lenke til kommentar
tropic Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 nano suug.. toler ingen ting.. altfor tynn.. lett å knekke.. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 nano suug.. toler ingen ting.. altfor tynn.. lett å knekke.. 5006489[/snapback] Tviler på det Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tviler jeg også på for å si det sånn. Du har vel alt annet enn ipod kan jeg tenke meg, en creative kanskje? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 nano suug.. toler ingen ting.. altfor tynn.. lett å knekke.. 5006489[/snapback] mhm.. du har førstehåndserfaring regner jeg med? gi meg tre gode grunner for at nano suger da, foruten om at den er for tynn.. (det er liksom en ganske positiv egenskap for folk flest) også når du er ferdig med det kan du jo prøve nevne en mp3 spiller kan konkurrere med nano'n i denne klassen? *venter spent* Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 nano suug.. toler ingen ting.. altfor tynn.. lett å knekke.. 5006489[/snapback] :!: sitter du og prøveknekker alle mp3 spillere med nevene og vurderer etterpå hvor lett eller ikke det var og knekke den? høres ut som velbrukte 2200 spenn 1-2 uker sier du kjedelig og sitte på bussen om morran uten noe og høre på Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 vi solgte ut den siste vi hadde på lager i dag faktisk. har ikke fått noen bekreftet dato fra apple på når vi får inn fler, håper bare vi før dem før jul mvh vegard nerland siba liertoppen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 nano suug.. toler ingen ting.. altfor tynn.. lett å knekke.. 5006489[/snapback] mhm.. du har førstehåndserfaring regner jeg med? gi meg tre gode grunner for at nano suger da, foruten om at den er for tynn.. (det er liksom en ganske positiv egenskap for folk flest) også når du er ferdig med det kan du jo prøve nevne en mp3 spiller kan konkurrere med nano'n i denne klassen? *venter spent* 5006609[/snapback] La meg si det sånn. jeg har akkurat vært på et kurs/messe, den varte totalt i 1 uke og der hadde de ipod nano. Spillerne var HELT nye da kurset begynte. Men da jeg kom dit, etter 5 dager, var de totalt nedslitte, ripete og stygge. Og det var ikke pga dårlig behandling av oss som testa..belegget har rett og slett hårreisende dårlig holdbarhet. Det er rett og slett sykt hvor kjapt podden blir slitt og jævli. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) jeg fant jeg fant, Apple Nano 4GB Sort angående ripeproblemet kan du jo bare lakkere den med klarlakk før bruk Edit: Har selv bestilt et tastatur fra cray.no en gang, leveringstiden er litt skakk men hvis du bestiller derfra får du den nok før november Endret 15. oktober 2005 av BKB Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 også når du er ferdig med det kan du jo prøve nevne en mp3 spiller kan konkurrere med nano'n i denne klassen? *venter spent* 5006609[/snapback] Personlig vil jeg nominere 70% av alle Flash-baserte spillere som vil komme ut med 4GB kapasitet som overlegne på de fleste områder. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Personlig vil jeg nominere 70% av alle Flash-baserte spillere som vil komme ut med 4GB kapasitet som overlegne på de fleste områder. 5008225[/snapback] ja kan du ikke nevne noen da? har nemlig ikke sett så veldig mange som kan konkurerre på pris, størrelse, vekt, design og andre spesifikasjoner på markedet her idag.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Designet til ipod nano er som kjent hårreisende dårlig. Det ser bra ut den første uka, så er det slitt ned. Dette har jo flere sagt i denne tråden phax, og apple har STORE problemer med misfornøyde kunder borte i usa. I tillegg er batterikapasiteten dårligere enn andre flashbaserte spillere. Du vil før jul se 2 gig og 4 gig spillere til under prisen ipod nano er nå. Så nanoen er nok best på vekt og skjerm. Resten vil det komme klart bedre spillere på, om de ikke allerede finnes. For ipod nano er rett og slett for dårlig på kvalitet på designet og på batterikapasitet. Ei heller har de vært gode på lyd - feks iriver OG creative har fått bedre karrakterer på lyd enn ipoden. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Kor mange i denne tråden har ein nano? Eg har hatt min i ca to veker og er meget fornøyd, men størrelse, kapasitet og lyd. Etter å lest diverse testar var eg overraska over kor god lyden faktisk var. Når det gjelder design og slitasje så ser nano´en ikkje ny ut lenger, men for meg er dette ein bruksgjenstand og ikkje eit smykke. Forøvrig har eg ikkje problemer med riper, men med masse fingermerker..... Fint om folk uttaler seg om ting de veit, og ikkje korleis dei trur ting er! Synsere er det nok av på forumet..... Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Designet til ipod nano er som kjent hårreisende dårlig. Det ser bra ut den første uka, så er det slitt ned. Dette har jo flere sagt i denne tråden phax, og apple har STORE problemer med misfornøyde kunder borte i usa. I tillegg er batterikapasiteten dårligere enn andre flashbaserte spillere. Du vil før jul se 2 gig og 4 gig spillere til under prisen ipod nano er nå. Så nanoen er nok best på vekt og skjerm. Resten vil det komme klart bedre spillere på, om de ikke allerede finnes. For ipod nano er rett og slett for dårlig på kvalitet på designet og på batterikapasitet. Ei heller har de vært gode på lyd - feks iriver OG creative har fått bedre karrakterer på lyd enn ipoden. 5009090[/snapback] Designet kan ingen si er dårlig, men at den får for lett riper er jeg enig i. men dette er derimot stort sett det eneste ankepunktet jeg kan finne. batterikapasiteten er slets ikke dårlig, vet ikke hvor du har dette fra. og lyden er ikke verre en mp3 spillere flest, selvsagt er lydkvaliteten bedre på en større og tyngre spiller, men disse er jo ikke i samme klasse og skal jo ikke sammenlignes. og hvilke produkter som kommer i fremtiden driter jeg i, jeg snakker om den dag i dag, og si at nano suger fordi det vil komme noe bedre en gang i fremtiden blir bare for dumt.. selvsagt vil det komme bedre spillere en gang men slik det er den dag i dag så er det ingen som kan kalle seg en verdig konkurrent med nano'n. den stiller rett og slett i sin egen klasse. -- StudInc: jeg har nano og er strålende fornøyd, eneste minusene for meg må være proppene, for de var ikke noe særlige. men så har jeg tilgode å finne noen medfølgende propper som er gode da.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Datakjeden Oslo og Trondheim har i hvertfall nano 2GB og 4GB på lager, svart og hvit. Jeg har hatt min i ganske nøyaktig et døgn nå, og har et veldig godt inntrykk. Fikk meg en 4GB hvit, selv om jeg tenkte lenge på å velge svart. gadd ikke det da de svarte får synligere riper. Selv har jeg lagd et eget hylster til nanon, av vanlig kopipapir og sort elektrikerteip. Funker overraskende bra, og beskytter godt. Har allikevel bestilt nanotubes, som selvfølgelig er mer beregnet til nanoen. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Designet til ipod nano er som kjent hårreisende dårlig. Det ser bra ut den første uka, så er det slitt ned. Dette har jo flere sagt i denne tråden phax, og apple har STORE problemer med misfornøyde kunder borte i usa. I tillegg er batterikapasiteten dårligere enn andre flashbaserte spillere. Du vil før jul se 2 gig og 4 gig spillere til under prisen ipod nano er nå. Så nanoen er nok best på vekt og skjerm. Resten vil det komme klart bedre spillere på, om de ikke allerede finnes. For ipod nano er rett og slett for dårlig på kvalitet på designet og på batterikapasitet. Ei heller har de vært gode på lyd - feks iriver OG creative har fått bedre karrakterer på lyd enn ipoden. 5009090[/snapback] tja...hårreisende er vel å ta i, men er enig i at de kunne gjort noe annerledes med overflaten på den. det som nesten må være litt bittert for deg er at de til tross for disse "feilene" kommer til å selge 4-5 millioner slike spillere frem til jul ot: har dere disse på elkjøp btw? Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 bestilte min fra cray.no for snart 5 dager siden og endelig har de prestert og pakke pakka og levert den til posten GOOD WORK CRAY.no herregud tregere webshop finnes vel kansje ikke? vel vel får den vel i posten imorra eller til lørdag Lenke til kommentar
tropic Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) HER ser dere hvorfor nano er dårlig.. Fra dagbladet: Men kort tid etter lanseringen, begynte det å komme inn klager fra hele verden. Spillerens skjerm ble raskt ripete, selv ved forsiktig håndtering og moderat bruk. Og siden Apple benekter for at det er noe feil med spilleren, er det kjøperne som må betale for reparasjonene. Endret 25. oktober 2005 av tropic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå