Gå til innhold

Rot hos NetShops retur


Anbefalte innlegg

Hei, har sendt inn min bærbare PC til NetShop pga. feil med touchpad. Fikk den så i retur, der tekniker ikke fant noen feil. Feilen var der imidlertid fremdeles, så jeg sendte den inn igjen. De fant så feilen, og byttet chassis. Nå har jeg fått PC-en tilbake, og ser at den mangler bluetooth-modul. Det ser altså ut til at PC-en må sendes inn for tredje gang, når det burde holdt med den første.

 

Har dere tilsvarende erfaringer med NetShop? Jeg har hørt veldig mye skryt om supporten deres, men er ikke akkurat fornøyd med denne saken. Kan også nevne at jeg underveis ble lovet ting som ikke helt ble holdt.

 

Det skal også sies at de har svart veldig raskt på telefoner, og vært greie å snakke med under hele prosessen. Likevel har det blitt brukt mye tid fra min side, og det koster litt å sende PC-en inn to ganger. Har også måttet klare meg uten laptop en stund. Er det forresten rimelig å be om noen kompensasjon for alt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en god del returer hos dem, spesielt pga problemene som oppstod med DFI kortene, ikke nok med at de sendte flere kort + 2 stk 7800 GTX kort, stforsyning osv osv opp til meg,men jeg fikk også dekket alle utgifter ved retur av alt dette.

Så jeg har iallefall ikke noe å klage på der .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...