Gå til innhold

Borte fra kjæresten over en lang tid

Sidious

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det andre som har vært borte fra kjæresten sin over en lang tid? Dama mi er i Japan, dro for over en måned siden. Ufattelig kjedelig og ensomt uten henne i nærheten...heldigvis drar jeg for å besøke henne i desember, men allikevel. Andre som har vært gjennom det samme? Var det herlig å møtes igjen? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eksen var ute med båten i ca. 1,5 måned.

Da hun endelig kom hjem var det ikke det samme. Hun hadde forandret seg i løpet av den korte tiden.

Jeg slo opp litt over en måned etterpå. Vi var som to fremmede, noe som fungerte enda mer dårlige enn før.

5006988[/snapback]

Jaja, det var jo iallefall en erfaring. Tror ikke det hender med deg, Sidious, for såvidt jeg kan huske, traff dere hverandre på nettet? Da er dere jo mer vant til å snakke med hverandre skriftlig enn muntlig, og jeg regner med at dere chatter sammen ganske ofte. Da ville det vært rart om hun skulle ha endret seg veldig til det negative...

Håper dere forstod hva jeg mente, er litt vanskelig å forklare..

Lenke til kommentar

Flytta til USA for halvanna uke siden. Blir her i to år... Kjipern med dama, det. Vet ikke om vi er sammen eller ikke... Har ikke telefon her heller, for jeg får faen ikke social security nummer før om enda to uker til ca.

Tror jeg må skaffe meg skype og sånn.

Lenke til kommentar

Det var helt forferdelig når typen min fikk innkallelse til militæret...bare å si adjø, og sende han til Bardufoss...føltes som hele verden raste sammen...men, går bedre nå..han har vært borte i 1 1/2 måned nå...og kommer hjem på sin første perm om 3 timer!! :love: Jeg gleder meg skikkelig.....håper bare alt er som før når han kommer =) Men....det er altfor lang tid enda til han kommer hjem til meg for godt...men vi skal greie det! Vi skal!!

Lenke til kommentar

Vi har et veldig sterkt forhold da, det er ikke det. :) Vi chatter ikke så mye over nettet da, bruker mest e-post og ringer av og til. Det er jo koselig. Skaffet meg Skype her om dagen, ringte og snakket sammen med henne i 40 minutter til en pris av 32 kroner, i forhold til omtrent 320 som jeg ville ha måtte betalt fra mobil.

Lenke til kommentar

jeg er i ett langdistanse forhold, men jeg var klar over at det kom til å bli sånn når jeg ble sammen med henne. Vi ble nemmelig sammen et par uker før hun dro for å gå på folkehøyskole et år. litt nedtur siden vi lissom hadde vert gode venner i nesten to år før det.

ellers passer det meg egentlig helt fint. vi sitter på messenger ganske ofte og hun kommer hjem ca hver 3.helg. resten av tiden er jeg en fri mann.

Lenke til kommentar
Kontantkort fra Verizone?! eller noe i den duren trenger du ikke social security på! :)

5007358[/snapback]

Verizon har ikke dekning her, bare Cingular, og de har bare lame calling planner som starter på $39 i mnd. Nei, har funnet ut at skype er konge å ringe ut med. Koster ca 14 øre/min til fasttelefon og ca 1,40 kr/min til mobil i norge... Det er bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...