Gå til innhold

Er Sony NW-HD5 noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Noen som har noe å si om Sony NW-HD5? Lurte på å kjøpe. Kan den brukes som flyttbar harddisk, eller trengs det program for å overføre alle slags filer? Er virkelig overføringsprogrammet så sugent?

Endret av tørre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
H10 suger. Kjøpt Ipod! jeg har h10 selv. Den er noe slit, elendig program for  overføre sanger, og batteri tiden er på rundt 5 timer. ( ja jeg lader den riktig osv..)

5010804[/snapback]

Du finner jo folk med iPod som sier akkurat det samme. Dessuten, kan man ikke gjøre H10 driverløs ved å laste ned en sak fra hjemmesiden deres? Gjorde det på min flashspiller, funker knallbra.

Lenke til kommentar
H10 suger. Kjøpt Ipod! jeg har h10 selv. Den er noe slit, elendig program for  overføre sanger, og batteri tiden er på rundt 5 timer. ( ja jeg lader den riktig osv..)

5010804[/snapback]

Du finner jo folk med iPod som sier akkurat det samme. Dessuten, kan man ikke gjøre H10 driverløs ved å laste ned en sak fra hjemmesiden deres? Gjorde det på min flashspiller, funker knallbra.

5013407[/snapback]

Trodde iriver ikke trengte overføringsprogram jeg heller...men kan man bruke IPod som ekstern harddisk, eller trenger man program for å overføre alle filer. Gjelder dette også alle andre harddiskspillere?

Endret av tørre
Lenke til kommentar
Trodde iriver ikke trengte overføringsprogram jeg heller...men kan man bruke IPod som ekstern harddisk, eller trenger man program for å overføre alle filer. Gjelder dette også alle andre harddiskspillere?

5014127[/snapback]

Man kan bruke iPod som ekstern HD uten å trenge noe annet program. Man trenger bare iTunes for å overføre musikken.

Lenke til kommentar

sony sin mp3 spiller er bra ja, har selv hd3. men skal jeg anbefale deg noe, så vent heller på denne: http://www.sony.no/view/ShowArticle.action...&site=odw_no_NO

skal komme ut i november, og ser mye finere og skal komme med et nyere programvare enn den sugne sonic stage. Men skal sies at det finnes flere og bedre alternativer til det du får med pakken. Men kan komme tilbake til det ved et senere annledning

Lenke til kommentar

Det er vel ikke umulig at den nye programvaren (Connect) også vil fungere på HD3/HD5?

HD5 fungerer som flyttbar harddisk på alle slags filer uten å måtte installere noe ekstra. Men for å legge inn musikk som kan spilles av HD5 må man enten bruke SonicStage, MP3 File Manager eller Vaio Transfer.

SonicStage er ikke noe å skryte av, men det funker.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke umulig at den nye programvaren (Connect) også vil fungere på HD3/HD5?

HD5 fungerer som flyttbar harddisk på alle slags filer uten å måtte installere noe ekstra. Men for å legge inn musikk som kan spilles av HD5 må man enten bruke SonicStage, MP3 File Manager eller Vaio Transfer.

SonicStage er ikke noe å skryte av, men det funker.

5017997[/snapback]

Takker...tror jeg kjøper NW-HD5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...