TSP Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hei! I deres betatesterversjon av forumet kunne man til og med i Opera legge inn smilies, lenker og slike ting rett inn i innlegget der man ville ha dem. I den lanserte versjonen er det dessverre ikke slik. I Opera vil alt legge seg på slutten av innlegget slik det var før i den eldre versjonen av forumet, dette var og er fikset på betaforumet så hvorfor forekommer feilen her? Legger ved et bilde så dere kanskje forstår noe Håper på et godt svar! EDIT: Tror aldri jeg noen gang har husket og legge ved vedlegg når jeg skal... Endret 14. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Merkelig. Det fungerer flott i både IE og FF. Ved forrige versjon av forumet fungerte det heller ikke i FF. Er du sikker på at det fungerte i Opera under betatestingen? Espen54: Slikt er lett å glemme. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ja, nå når du la til bilde så forstod jeg. Jeg vet dessverre ikke hvorfor, så en moderator/forumansvarlig får svare på dette. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Funker hos meg i FF og IE. Funker ikke i Opera hos meg heller. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Dette problemet har ikke jeg. Opera takler den "nye" meldingsboksen helt perfekt, slik den aldri har gjort før. Nyeste versjon? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Men det er da meget merkerlig. Jeg hadde samme versjon under betatestingen og Opera oppdateres ikke bare uten videre heller.. Kanskje det har en sammenheng med bruk av hwb.no -skin? *teste* EDIT: Tydeligvis er det ingen forskjell på skinna. Endret 14. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 I Firefox kommer smilyene på riktig plass, men markøren flyttes til slutten av teksten etter at smilyen har kommet på riktig plass. Men taggene kommer fremdeles på slutten av teksten når jeg bruker hurtigkombinasjoner på tastaturet (f.eks ALT + Q for quote). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Bruker forresten hw dynamisk her, hvis det skulle ha noe å si.. :/ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Noen uttaelse fra administrator eller andre som har peiling hadde vært fint. Virka altså bra med betaversjon, med samme nettleser før. Opera 8.5 Ber om at dette blir rettet opp. Endret 24. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Funker glatt i Opera 8.5 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Noen uttaelse fra administrator eller andre som har peiling hadde vært fint. Virka altså bra med betaversjon, med samme nettleser før. Opera 8.5Ber om at dette blir rettet opp. 5054637[/snapback] Tja, hva vil du at admin skal si da? Funksjonen funker jo i Opera generelt, det kan jeg teste selv her og nå. Problemet *må* derfor ligge lokalt hos deg. Sikker på at du bare ikke har switcha en eller annen innstilling? Sjekk Community hos IPB, de offisielle forumene, og se om du har samme problem... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Som sagt, det fungerer ikke i Opera for meg heller. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Edit: Damn! Fungerer jo faktisk jo Okey, det fungerer hos meg (Opera 8.5) Endret 25. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 hadde dette problemet før i FF, men no fungerer det toppers Vegard Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) jeg må også teste det :!: jeg bruker firefox vi for se hv som skjer javascript:emoticon('') smilie når jeg tar tak et smilley icon og slipper det inn i tekste hvorfor kommer denne javascriften inn i stedet for smilyen. ellers ser det u til å virket så skal jeg prøve med tagen aneldes tekst farge avslutte tag avslutte alle tager virker dårlig og bare på siste linje Endret 25. oktober 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Dette fungerte ikke på meg heller før den nye updaten kom Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Samme problemet hos meg. Testet på 2 pcer. Den ene med Opera 8.5 og den andre med Opera 8.01. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det funker utmerket ( ) for meg og Opera ... Opera 8.5 Win2k SP4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg