Ongabonga Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Sitter og ser på hvilke kabler jeg trenger til anlegget. Jeg skal ha 50mm2 fra + til en sikring, den må også ha en så stor inngang som jeg ikke finner. Videre med 50mm2 til en distribution block, hvor den ene 50mm2 deles i 2x 25mm2. En til forsterkeren og en til kondensatoren. Problemene mine er at jeg ikke finner verken sikringsholder, eller en distribution block med 50mm2 inngang. Håper det finnes. Takk Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Her finner du de tingene du er ute etter. Selv ville jeg droppet fordelingsblokka og koblet kondensatoren på kabelen til forsterkeren. Kondensatoren bør kobles så nærme forst. som mulig. Enklere og billigere. Endret 15. oktober 2005 av Trainman Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tror denne skulle funke http://www.mamut.com/dynabel/ Søk på BI7820 og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Råflott, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) ser du har fått den hjelpen du trengte men jeg ville heller koblet dette inn på polen til kondis og derfra til ampen... det du gjør gir deg flere kontakt punkter og man skal helst unngå det.... og en eller annen butikk får solgt flere fordelere... edit: sorry, så det først nå at trainman har allrede nevnt det... Endret 15. oktober 2005 av pndjo Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) ser du har fått den hjelpen du trengte men jeg ville heller koblet dette inn på polen til kondis og derfra til ampen... det du gjør gir deg flere kontakt punkter og man skal helst unngå det.... og en eller annen butikk får solgt flere fordelere... edit: sorry, så det først nå at trainman har allrede nevnt det... 5008364[/snapback] Jeg skjønte det ikke helt. Kunne du forklart litt mer? Edit: Skjønte det nå. Endret 15. oktober 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå