fakey Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Vel, jeg har en 19" lcd fra dell jeg gjerne vil bruke på en gammel (99) fujitsu siemens pc. Hovedkabelen fra skjermen inn i pcen passer ikke til den gamle, men jeg fant en annen blå ledning jeg kan koble til skjermen, og som også passer inn i den gamle pcen. Men jeg får ikke opp noe bilde på skjermen.. Noen forslag? Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 trenger bedre forklaring en blå kabel Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Du ser sikkert hva d er med en gang, trenger vel ingen forklaring.. here u go Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Du trenger en DVI-VGA overgang. Regner med at DVI-inngangen i skjermen din er en DVI hun (female). Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Og det må kjøpes, ingen måte jeg kan kombinere disse på for å få d til? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Dette er jo en standard VGA kabel. Og du får koblet den til på både skjerm og PC? Antar at skjermen har 2 innganger, en DVI og en VGA. Har du da en knapp eller noe på skjermen for å velge hvilken inngang du skal bruke? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Støtter opp under håreks konklusjon. Knappen som gir valg for signalinngang kan heite: select 1 / 2, Source, digital /analog Det skal vere ganske tydeleg kva ein velger då dei skjermene eg har vore borti (som har to eller fleire innganger) gir beskjed om den kjører Analog, digital eller auto. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Ingen knapp å finne EDIT: Dumme meg som alltid tror sånne knapper er på baksiden :!: takker Endret 17. oktober 2005 av banansplitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå