Πεισιθάνατος Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har ikke gjort stort med det nye forumet. Jeg har kun endret signatur og skin. Men etter at det nye forumet kom opp har jeg fått et problem; jeg får en haug med mails tilsendt uten at jeg vet hvorfor. Mailene sier at <bruker> har svart på <emne>. Kan noen i administrasjonen fjerne dette så snart som mulig? Det er ganske kjedelig å slette en haug med mails, og dessuten bruker det unødvendig plass i innboksen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Gå inn på kontrollpanelet, og under abbenomenter kan du se hvilke emner og forumer du abbenomenerer på, der kan du og fjerne de. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Ok, men hvordan forhindrer jeg at dette skjer igjen? Og hvorfor er det plutselig satt til å være slik? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg fant problemet! Hver gang man åpner (automatisk eller ikke) fastreply, er "Motta epost-varsel ved nye innlegg" automatisk haket av. Kan dere ikke endre på dette? Det er praktisk med fastreply, men det blir bare slitsomt å fjerne haken ved "Motta epost-varsel ved nye innlegg" for hver gang man skal poste med fastreply. Kan dere ikke sette standard til å være uten hake, så kan man heller hake av hvis man absolutt vil ha e-postvarsling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg