DjN9o Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg sendte akkurat inn Creative ZEN mp3 spilleren min til reprasjon. I butikken sa dem at mp3 spilleren måtte sendes til Creative fabriken. Etter å ha levert den inn kom jeg på at det ligger ca 1 gb med musikk der, det meste har jeg fått den ikke fult så lovlige internet veien. Er det stress? Skal jeg haste ned i morgen og be om at jeg kan slette alt som er der? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tror ikke du skal bekymre deg. De har vel ikke lov til å sjekke innholdet? De klarer vel heller ikke å spore opp inholdet og komme fram til at det er fra internettet Lenke til kommentar
-jH Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Vedder på at de gir en god faen, hvis de nå i det hele tatt sjekker... De vet uansett at det er slik folk får det meste av musikken sin i dag, og de driter i det så lenge de får solgt mange nok mp3-spillere... no worries Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er vel akkurat som om du skulle sendt PC'en til reparasjon. De har absolutt ingenting med hva du har lagret der inne, og så vidt jeg vet så kan de heller ikke gjøre noe fra eller til uansett. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Om du har lagret musikk som kom ned ikke fult så lovelige veien på din spiller så tror jeg at det ikke har så mye og si, som det nevnes over her at det er noe de vet at svært få den dag i dag kjøper musikk. Uansett tror jeg ikke de har lov til og sjekke innholdet siden det kan være sensetiv informasjon på spilleren. -Ole- Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Da anser jeg saken som biff, gidder ikke å stresse noe med det Pluss det var jo ikke så mange store kjente artister på den. Takker for alle svarene! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Er vel fortsatt lovlig å laste ned til eget bruk? Edit: Det spiller ingen rolle om artistene er kjente eller ikke. Hadde det vært ulovlig, hadde du antakeligvis fått svi uansett artist. Men du har ingenting å bekymre deg for. Endret 14. oktober 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Det eneste som kommer til å skje, er at innholdet kommer til å bli slettet. Ikke noe annet. EDIT: Det skjedde iallefall med meg. Endret 14. oktober 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå