Complexity Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Se den her mye rart i det badekaret edit: det er en flash film Endret 14. oktober 2005 av complexity Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 finnes allerede et par poster om denne.. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Å, herregud! Forstår ikke at folk som verken er psykisk utviklingshemmede eller psykisk handicappede finner sånn som dette humoristisk?! Hver sin smak, men det finnes da grenser for hva som er morsomt og hva som er barnslig og dumt!? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 sorry da er relativt overtrøtt da, å syns denne var ganske morsom.. men siden den eksisterer fra før så bare steng den. Lenke til kommentar
maea Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 syns den er ganske artig jeg.. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Denne er seriøst bra... Har den som ringetone på mobilen jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Denne er seriøst bra... Har den som ringetone på mobilen jeg 5006922[/snapback] Er det MP3? Hvis det er det, kunne du sendt den over da, på msn eller noe? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Denne er seriøst bra... Har den som ringetone på mobilen jeg 5006922[/snapback] det vil jeg og ha den sangen er jo genial! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 LOOOOOOOOOOOL :!: :!: Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Selvfølgelig.. Her er link Link til LOVLIG nedlastning (Motsatt museknapp, lagre som) Kilde: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=3971 Endret 14. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 var litt artig den der:) Lenke til kommentar
Captain_Quark Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hehehe Litt morsom ja:) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Noen som har teksten? genial sang Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dette er historien om badekaret til Pelle Ikke bad i badekaret til Pelle "Hvorfor ikke?" spør du Vel, la meg fortelle Badekaret er en ren dødsfelle Hold deg unna badekaret til Pelle Å bade i det er en voldsom risk Fordi det er fullt av livsfarlig fisk I badekaret er det en hai og en piraja Og en ninjafisk som sier "haya" En fisk gir deg store stikkpiller Mens en annen setter på deg altfor sterke briller En har kniv og dolker deg gjentatte ganger Mens en annen synger på D.D.E.-sanger En fisk lukter 50-årig bussjåfør En annen leser høyt fra gamle Se og Hør Badekaret til Pelle er ikke for pyser Det er fullt av syke drapslystne hyser Badevannet er kaldt det kan hende du fryser Nei, dette badekaret er ikke for pyser Fisk som vil ete og torturere deg Med imitasjoner av Kristian Valen, huffa meg I tillegg er badevannet ganske teit Det er lettmelk fra 1995 og Cola Light Samt en anelse sennep, majones og bæsj Dressing, også ja, en dæsj Bensin, tiss, kaffe, tomatjuice og tran Råtne egg, råtten kål og råtten banan Badevannet er nok en smule elendig Kanskje en anelse mer enn nødvendig Badekaret til Pelle, oh baby Badekaret til Pelle, oh baby Badekaret til Pelle, oh baby Badekaret til Pelle, oh baby Badekaret til Pelle, uuuiuuu Badekaret til Pelle, uuuiuuu Krokodillen i karet er ganske diger Og oppå den står det en løve og en tiger Ved siden av knaggen til badekåpen Står en seriemorder med automatvåpen Dusjen er en giftig illsint slange Under karet er det bomber, store og mange Men jeg har ennå ikke sagt hva det verste er Mora di vasker undertøyet sitt der Badekaret til Pelle, oh baby Badekaret til Pelle, oh baby Badekaret til Pelle, oh baby Badekaret til Pelle, oh baby Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Fattern er drit bra Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Seriøst så jevlig bra!, fikk lattis gjenntatte ganger! ^^ Lenke til kommentar
kimen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Han som kaller seg fattern og har laget denne sangen kommer fra fauske der hvor jeg bor Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) hvorfor blir det dobbel post?!?! Endret 16. oktober 2005 av Tt.mrX Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 morsom ja.. viste om fattern lenge før dette jeg da men :D arti sang! mrX aka GodLike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå