kanders1 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hei!! Klar for litt action? Det skal være et lan i oslo 7.september. Er du over 18 år og glad i og spille så er du velkommen til oss. sjekk http://www.lanplayers.com Kenneth Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hvorfor i svarte må man være over 18? Vi kan da drikke selv om vi er under, hvis det var det du tenkte på =) Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Kanskje for å slippe barnselige drittunger på lan.. hehe.. *plystre* Ptomania Lenke til kommentar
noccy Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hva med HLDM /AG ? Er dette aktuelt? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hvis du drar på lan for å drikke så har du vel misforstått litt eller? Er vel bare å dra på en fest istedet da. Synes 18 års grense er greit jeg :smile: Lenke til kommentar
sim85 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 blir drikking ja... trenger ikke være over 18 for å drikke da... cola er d jo ingen grense på.. hehe... [ Denne Melding var redigert av: pgressum på 2002-09-18 09:15 ] Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hmmm hørtes bra ut :smile: litt kort da.... bare noen timer. Men hvor mange spillenerder kommer det ca til og komme ? Lenke til kommentar
kanders1 Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Hvorfor i svarte må man være over 18? Vi kan da drikke selv om vi er under, hvis det var det du tenkte på =) Det er for å slippe små unger. Vi vil ha et voksne deltakere, de fleste som er med er over 24 år. Quote: Hva med HLDM /AG ? Er dette aktuelt? alle spill er i utgangspunktet aktuelle, hva som blir spillt avgjøres av de som er med Quote: Den 2002-08-21 12:02, NoNamed skrev:Hmmm hørtes bra ut :smile: litt kort da.... bare noen timer. Men hvor mange spillenerder kommer det ca til og komme ? Det er plass til 25-30 stk, det er påmeldt rundt 18-20stk. Jeg må si at etter 12 timer så er jeg sliten nok så det holder for meg og de andre som er med. Bare for å understreke det så er det ingen som drikker alkohol der, de fleste kjører. Kenneth http://www.lanplayers.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå