lalla Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Fikk nettopp levert et nytt Geforce2MX-400 32mb 4.0na da det forrige ikke ville fungere..låste seg i spill. Problemet er akkurat det samme, men jeg oppdaga nettopp at strømforsyninga er på 145w som virker noe puslete, synes jeg!!Så planen er å gå over til ei på 300w, men er det noe jævelskap som da kan inntreffe?? Er det noe viktig som jeg må passe på eller er det berre å "peise" på med meir watt? Jeg har et microtower, tror jeg.... lalla Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Det er bare og peise på og bestille 1 ny strømmforsyning og sette den på..... :smile: :smile: Lenke til kommentar
lalla Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 vel det gikk greit å bytte strømforsyning, men problemet er det samme..... Prøvd: alle mulige skjermkortdrivere.... bruker det.destroyer til å fjerne gamle driverfiler... flasha bios på moboen... større strømforsyning.... total formatering... sikkert meir med men husker ikke på alt i farta... Uansett så låser bildet seg i alle spill etter noen få sekunder og jeg må reboote....så hva pokker gjør jeg nå? Lalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå