Heineoen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei! Synes dere jeg skal invesere i dette? Kult eller bare tull? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jojo! Fett det. Hvi du har pengene så Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Min mening er at treverk hører hjemme på sjøen. Mener det er tøffere med karbon, børsta stål/alu o.l. Men om du selv mener det vil bli bra så kjør på... Edit: Leif klarte å snike seg med.... Endret 14. oktober 2005 av Galskap Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Treverk er fint hvist det er rette bilen, men en lada med valnøtt panel gjør seg absolut ikke Det må nesten stå i stil med bilen... Endret 14. oktober 2005 av zandro Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Dere kan jo se bilen hvis dere følger linken på signaturen min.. Lenke til kommentar
Ms Opel Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hey! Cool bil, men passer kanskje ikke med valnøtt... Resten av interiøret macher ikke Kan muligens bli litt billig Fint hver for seg da:) men har vel kanskje alltid ment at valnøtt+BMW= ekte kjærlighet.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg ville aldri hatt trepanel av noe slag i min camry det passer rett å slett ikke med image til bilen, trepanel er noe en finne i dyrere utgaver av enkelte bilmerker, feks en 518 med trepanel er jo helt teit mens en 540IA med trepanel er det helt naturlig, så bilen burde ha noe status hvist du skal slenge inn trepanel, Neon er vel ikke akkurat en statusbil men heller ganske ordinær, men det er selvfølgelig helt opp til deg hva du vil gjøre. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Quote: Neon er vel ikke akkurat en statusbil men heller ganske ordinær Den var vell litt på kanten? Neon er jo med i diverse bil spill som: Toca Race Driver ps Need For Speed Underground. Gran Trusimo 2 ps. Juiced ++ Hehe Endret 15. oktober 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Quote:Neon er vel ikke akkurat en statusbil men heller ganske ordinær Den var vell litt på kanten? Neon er jo med i diverse bil spill som: Toca Race Driver ps Need For Speed Underground. Gran Trusimo 2 ps. Juiced ++ Hehe 5009401[/snapback] Ja og så? Citroen 2CV er også med i Gran Turismo det blir ikke noe mer statusbil av den grunn. Dessuten så er det en Dodge Neon SRT-4 det er snakk om, og ikke en mannen i gata versjon med 100hk.. så vi er tilbake på 518i Vs 540IA eller Mitsubishi Galant Vs Evo XXXX osv osv Ingen som prøver å gjøre narr av verken bilen din eller deg, men Neon i seg selv er en ordinær bil SRT-4 er noe helt annet.. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Da tror jeg ikke du har spilt Gran Trusmo 2? Det er en 2.0 Neon 95mod! Mulig at den ikke har en høy og ekslusiv prislapp. Men når EA velger å ta den med i Need For Speed Underground, så begynner vi å skjønne at dette er en bil men høy sportfaktor! I Oslo arrangeres det jo også div. Neon cup.. Neon har deltatt i Rally og vunnet mange priser. Og er også kjent for sitt enorme potensial under drag, i Usa! Og motoren som er utviklet av Bmw og Chrysler er blii vidreført til Mini Cooper. Motoren kan trimmes opp til 600hk + med turbo og fortsatt kunne kjøres langt! Ps. Det er bare i Norge Neon selges med 100hk. I Usa er den med 150hk og i andre land 133. Pga. Simco! Endret 15. oktober 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Interiørdekoren finnes jo som flere peker på her, i flere utførelser. Sjekk ut www.primusmotor.no, for eksempel. De har i karbon, alu-look, m.m. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvor kan man se produktene til denne siden egentlig? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Her: http://www.mamut.com/controls/shop/shops/1...ias=primusmotor Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Tror ikke den linken funker? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Gå på www.primusmotor.no og trykk på "Søk i hele vårt vareinventar" da kan du trykke på "Interiørdekor" og "Chrysler" Du får ikke mye tre for penga for å si det sånn. Endret 15. oktober 2005 av zandro Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Det er en der, men når jeg trykker på linken kommer jeg inn på en golf? Kan jeg ikke se bilde av den Neon'en? Dessueten har denne bilen det gammle interiøret.. Kostet jo dobbelt så mye da.. Endret 16. oktober 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
bassaddict Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 harry, bilen er nok cleanere uten Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Tre passer ikke i en Neon nei... Lakk heller detaljer i bilens farge eller en annen farge som finnes inni/utenpå bilen. Endret 22. oktober 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå