Radi Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg tenker på å kjøpe meg Antec P160. Men så er det veldig viktig at det er vindu på kabinettet. Så jeg lurte på om det hadde det gått ann å skaffe dør med vindu til Antec P160 ? Jeg vet det er mange som kommer til å si: Det går ann lage/modde inn plexi-glass. Men jeg har ikke lyst til å gjøre det. Link ? Takker for alle svar ! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 titta litt på antec sin side og fant ikke noe dør så du må nokk fra med modding utstyret ditt.. hvis ikke jeg har oversett noe! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Du kan jo spørre noen som har litt peiling på modding da.. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Har peiling på modding jeg, så det ikke noe problem det. Men jeg bare lurer på om det finnes dør med vindu. For hvis man gjør en feil,....Da har man gjort det. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Har peiling på modding jeg, så det ikke noe problem det. Men jeg bare lurer på om det finnes dør med vindu. For hvis man gjør en feil,....Da har man gjort det. 5010362[/snapback] Enig.Kjedelig og skjere feil, så det ikke blir no fint. Har selv gjort det en gang, det var med Chieftec kabinett da.. Edit: Veit ikke om noen steder der man får tak i dør med vindu... Endret 15. oktober 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 åå mr-razer: er jo helt utilgivelig det du har gjort med chieftecen din.. ødelagt hele kabinette.. knekt av føttende, ødelagt side dør osv.. og så slengt det på gulvet i kjelleren du skulle vært skutt hehe men syns det var litt ille.. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg kjøpte mitt kabinett med dør hos Netshop.no, men nå ser det ut som de har kun med vanlig dør. Men glassdøren finnes. http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=77315 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 åå mr-razer: er jo helt utilgivelig det du har gjort med chieftecen din.. ødelagt hele kabinette.. knekt av føttende, ødelagt side dør osv.. og så slengt det på gulvet i kjelleren du skulle vært skutt hehe men syns det var litt ille.. 5011761[/snapback] Joa.. Skal jo bruke deler fra det til og lage et nytt kabinett. Bla plexi glasset skal brukes.. Kanskje hk ramme og noen deler til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå