Gå til innhold

Antec P160 dør med vindu ?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kjøpe meg Antec P160.

Men så er det veldig viktig at det er vindu på kabinettet.

Så jeg lurte på om det hadde det gått ann å skaffe dør med vindu til Antec P160 ?

Jeg vet det er mange som kommer til å si: Det går ann lage/modde inn plexi-glass. Men jeg har ikke lyst til å gjøre det.

Link ?

Takker for alle svar ! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har peiling på modding jeg, så det ikke noe problem det.

Men jeg bare lurer på om det finnes dør med vindu. For hvis man gjør en feil,....Da har man gjort det.

5010362[/snapback]

Enig.Kjedelig og skjere feil, så det ikke blir no fint. Har selv gjort det en gang, det var med Chieftec kabinett da.. :hrm:

Edit: Veit ikke om noen steder der man får tak i dør med vindu... :cry:

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar

åå mr-razer: er jo helt utilgivelig det du har gjort med chieftecen din.. ødelagt hele kabinette.. knekt av føttende, ødelagt side dør osv.. og så slengt det på gulvet i kjelleren :nei: du skulle vært skutt :tease: hehe men syns det var litt ille..

Lenke til kommentar
åå mr-razer: er jo helt utilgivelig det du har gjort med chieftecen din.. ødelagt hele kabinette.. knekt av føttende, ødelagt side dør osv.. og så slengt det på gulvet i kjelleren :nei:  du skulle vært skutt :tease: hehe men syns det var litt ille..

5011761[/snapback]

Joa.. Skal jo bruke deler fra det til og lage et nytt kabinett. Bla plexi glasset skal brukes.. Kanskje hk ramme og noen deler til... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...