Gå til innhold

Tror du Halo 3 kommer?

Tror du halo 3 kommer  

78 stemmer

1. 1. Tror du halo 3 kommer

• Ja
      73
    • Nei
      4
    • Kanskje.
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det ikke komme? :)

Halo er et enormt trekkplaster for Xboxen, serien kommer garantert til å følge oss videre i den nye generasjonen med spill.

Jeg tror det også denne gangen kan bli et av de ledende online spillene for Xbox, dette tror jeg bare fordi jeg har så stor tro på utviklerene. Uten å basere det på noen som helst fakta, men denne gangen går jeg på mine instinkter

:thumbup:

Lenke til kommentar
Er folk veldig sent ute med å få tak i info her?

Halo 3 kommer til xbox 360 andre kvartal 2006, det er bestemt for lenge siden..

5006463[/snapback]

Men på grunn av filmen kommer det ikke før i 2007 tror jeg... håper det for jeg vil ikke ha et halvferdig produkt :wee:

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Halo 3 kommer garantert. Det vet vel alle.

Men en ting dere alle glemmer er spillet ikke er offentlig annonsert av Bungie enda. Hvordan i huleste kan da noen av dere begynne å snakke om "lanseringsdatoer"? Slutt å hør på alle ryktene. Spillet kommer når det er ferdig. Er det en ting vi vet, så, er det at Bungie ikke skal rushe spillet.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Det med release samtidig med PS3 kan jo være relativt.

PS3 kan jo muligens slippes i Japan om våre, eurpa om høsten og i usa til jul.

Hvilke at disse kontinentene følge Halo 3?

5007495[/snapback]

De kan jo slippe det sammtidig med ps3 når den kommer i japan, og så litt senere i usa osv.

Lenke til kommentar

Robbie Bach: halo 3 er klar når den er klar.

Not necessarily for PS3

Robbie Bach says that Bill Gates' widely reported comment about Halo 3 launching against PlayStation 3 next spring was a philosophical one rather than a specific pledge.

Speaking in an interview with the IDG News Service this week, the head of Microsoft's entertainment and devices division said, "Halo is something we'll ship when it's ready".

Last May, Bill Gates said in an interview with Time magazine that the second wave of 360 titles would arrive in time to cause Sony problems. "It's perfect," he said. "The day Sony launches, and they walk right into Halo 3."

Bach argues that his boss was using Halo as an example. "Philosophically the point Bill was trying to make is that we’re not just going to ship and not have great stuff coming up," he told IDG.

Bach also commented further on the decision to offer the Xbox 360 hard disk as an optional extra, indicating that it may have been influenced by price sensitivity in parts of Europe.

Speaking ahead of X05, which takes place in Amsterdam today and tomorrow, Bach said of the decision not to include a hard disk as standard: "It's particularly important in Europe where parts of Europe are very price sensitive and the channels where games consoles are sold are predominantly mass merchants which again are very price sensitive... One size doesn't fit all."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...