Gå til innhold

Tror du Halo 3 kommer?

Tror du halo 3 kommer  

78 stemmer

1. 1. Tror du halo 3 kommer

• Ja
      73
    • Nei
      4
    • Kanskje.
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig kommer det, er jo den mest populære franchisen MS har til XBX.

blir nesten som å spørre om det kommer et nytt GTA til PS3, det er vel ikke mange som tviler på det..

forøvrig tror jeg det blir mørkere enn H \ H2, ifølge rykter i nyeste gamereactor bladet..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Selvfølgelig kommer det, er jo den mest populære franchisen MS har til XBX.

blir nesten som å spørre om det kommer et nytt GTA til PS3, det er vel ikke mange som tviler på det..

forøvrig tror jeg det blir mørkere enn H \ H2,  ifølge rykter i nyeste gamereactor bladet..

5005675[/snapback]

Grunnen jeg spør er at jag hadde en liten diskusjon for ikke så lenge siden vedrørende om det kommer eller ikke... de sa nei, jeg sa ja.

Lenke til kommentar
jepp. men jeg er 150% sikker på at det kommer. Bill Gates selv har jo sagt at de skal slippe det på PS3's rls, og selv om Bungie har benekta at det er under utvikling så tar jeg det som et ganske sikkert tegn på at det er på vei. Mark my words! bare vent å se.

5005708[/snapback]

Bungie sa jo at det bill gates snakka om var "galmannssnakk" :ermm:

Lenke til kommentar

For å si det slik. Så vidt ejg vet var Halo 2 det best selgende spillet på xbox. Microsoft vil jo selvfølgelig tejen penger på den nye konsollen sin. Jeg tenker derfor at det sannsynligvis kommer en treer. Dersom Bungie ikke går med på å lage en treer, vil jo Microsoft finne noen andre utviklere. HVordan dette kommer til å gå fremover vet jeg ikke. Blir dog spennende.

Lenke til kommentar
jepp. men jeg er 150% sikker på at det kommer. Bill Gates selv har jo sagt at de skal slippe det på PS3's rls, og selv om Bungie har benekta at det er under utvikling så tar jeg det som et ganske sikkert tegn på at det er på vei. Mark my words! bare vent å se.

5005708[/snapback]

Bungie sa jo at det bill gates snakka om var "galmannssnakk" :ermm:

5005717[/snapback]

Ja nettopp! det var jo akkurat det jeg sa. de vil ikke gå ut med at det er under utvikling men det er det helt garantert. det er nok det eneste de har drevet med siden H2's rls.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

De har vel alt så smått begynnt å komme med hva som knapt nok kan kalles informasjon, men at spillet er i utvikling var det vel strengt tatt aldri tvil om?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
De har vel alt så smått begynnt å komme med hva som knapt nok kan kalles informasjon, men at spillet er i utvikling var det vel strengt tatt aldri tvil om?

5006817[/snapback]

Man kan forhåndsbestille på norske nettsider også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...