hq333 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 hei jeg har lastet ned en film fra nettet som opprinnelig var img fil, men jeg skiftet navnet til iso siden jeg kunne brenne den på nero 6. vel, siden filmen kun er på 700 mb tenkte jeg å brenne den på vanlig cd plate(har ikke kjøpt dvdplate). problemet er at det ikke er mulig å brenne dvd på en vanlig cdr plate på nero 6.hva kan jeg gjøre?jeg ønsker ikke å brenne filmen på en dvd-plate siden de er dyre, og i tillegg er jo ikke filmen jeg skal brenne en stor fil.da kommer jeg til å kaste bort en så stor dvd plate og dessurten har jeg ingen andre filmer må maskinen. en annnen ting jeg lurte på om var om det er mulig å brenne vcd med .iso fil? håper å kunne få svar på problemstillingen. takk på forhånd Lenke til kommentar
streeter Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) En iso fil er jo bare et image. Så lenge det blir plass på cd'en kan du brenne en hvilken som helst iso-fil. Men det med navnebytte. Nero kan jo fint brenne .img filer mener jeg. Erdu sikker på at filen funker som iso når du bare har skiftet filendelsen? Filmen er vel dessuten neppe en dvd hvis den bare er på 700 MB. Det er nok et image av en divx, vcd, eller svcd du har lastet ned? Endret 14. oktober 2005 av streeter Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tror at om IMG fila ble laga for DVD maa den brennes paa DVD. Er muligens litt struktur forskjeller i ISO/IMG for CD vs DVD. Last ned isobuster, daemount, Alcohol 120% eller annet som kan trekke ut filene fra imagen og lag en ISO for CD eller brenn filene direkte til CD. - Per Christian Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Film lastet ned fra nettet i iso format, og dette vil du vi skal tro er lovlig? Ta gjerne kontakt på PM om du kan bevise noe annet. Stenges for brudd på #8 i retningslinjene. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg