håvard87 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Jeg har i det siste hatt problemer med Windows og bestemte meg så får å installere det på nytt. Dessverre ville ikke PC'n starte opp fra Windows-cd'n, så jeg startet opp i sikkerhetsmodus og prøvde litt forskjellige CD'er, resultatet var alltid det samme: "F:\ er ikke tilgjengelig. Diskstrukturen er skadet og kan ikke leses". Det mest oppsiktsvekkende er vel kanskje at jeg har prøvd flere forskjellige CD/DVD-ROM's, men med alle dukker samme feilmelding opp. Når jeg prøvde å starte opp fra CD'n for å formatere og re-installere WinXP står det: "Disk boot failure, insert system disk and press enter". I need help, please. Endret 14. oktober 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Feil på platen? Riper osv? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Feil på platen? Riper osv? 5005644[/snapback] Jeg har prøvd mange cd'er med samme resultat. Endret 14. oktober 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå