Pingla Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hvis posten er slettet, hvorfor forstatt ha den der?5127949[/snapback] Uttrykte meg kanskje litt dårlig. Det jeg mente var at jeg oppfattet en post som slettet når status-ikonet var ett kryss, noe den absolutt ikke var. Nå som status-ikonet er en hengelås, så tydeliggjør denne at posten er stengt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 apedoktor; nå som vi er så godt i gang.. Hvor blir det av de norske knappene? 5108779[/snapback] De kommer snart. 5108810[/snapback] Har hørt at ordet "snart" kan variere veldig fra person til person. Hvor lang tid tror du det vil ta i dager, apedoktor? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 De norske knappene kommer når de er klargjorte fra oss, vi opererer vanligvis ikke med datoer for når vi har "småsaker" på plass, samme gjelder for dette. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis posten er slettet, hvorfor forstatt ha den der?5127949[/snapback] Uttrykte meg kanskje litt dårlig. Det jeg mente var at jeg oppfattet en post som slettet når status-ikonet var ett kryss, noe den absolutt ikke var. Nå som status-ikonet er en hengelås, så tydeliggjør denne at posten er stengt. 5128431[/snapback] Hehe, tenkte meg det Men allikvel så trenger man ikke en hengelås for å vise at tråden er strengt. Siden jeg synes de originale er best som ei hel palkke. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 De norske knappene kommer når de er klargjorte fra oss, vi opererer vanligvis ikke med datoer for når vi har "småsaker" på plass, samme gjelder for dette. 5128785[/snapback] Er det vanlig å legge ut én og én knapp slik dere har gjort med Hurtigsvarknappen da?Dere kunne jo tatt alle i samme slengen. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvor ble det av vinklene? Jeg ser ikke lengre hvilke poster jeg har skrevet innlegg i og ikke. Selv ikke de jeg har forfattet selv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvor ble det av vinklene? Jeg ser ikke lengre hvilke poster jeg har skrevet innlegg i og ikke. Selv ikke de jeg har forfattet selv. 5205322[/snapback] De er tilbake nå, de bare forsvant litt etter litt konfigurasjonsendringer i natt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 De norske knappene kommer når de er klargjorte fra oss, vi opererer vanligvis ikke med datoer for når vi har "småsaker" på plass, samme gjelder for dette. 5128785[/snapback] Spør root.no om de vil donere bort litt knapper, så får man litt fortgang i prosessen. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 (endret) ...så får man litt fortgang i prosessen. 5210783[/snapback] Har laget en bunke med ikoner, hvis Forumstyret vil ha disse da... Norske knapper: Forumikoner for kategoriene: Oppdaterte statusikoner med brunfarge på vinkelen, samme farge som i hengelåsen: Endret 27. november 2005 av Pingla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg