WildRover Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hei! Fattern har fått tak i en gammel pc som han gjerne vill ha internet på.. 350mhz 63mb Har egentlig to spørs: Siden den er så gammel så er vell d lureste å fortsatt ha 98? Eller kan den takle windows eller linux? Men til hovedspørsmålet.. Jeg må jo legge inn et antivirus program og internet security, og derfor lurte jeg på om noen har forslag til hvaslags programmer som kunne passe denne gamle pc'en.. Noe som ikke tar mye av cpu.. Håper på svar.. Endret 15. oktober 2005 av WildRover Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 come on da! hadde vært utrolig flott hvis jeg fikk litt hjelp.. Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Ikke for å tigge etter hjelp Men hadde vært utrolig flott!! Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Tror du bør holde deg til 98 ja. Linux har jeg ikkeno kunskaper til. Firewall kan du bruke Zone Alarm, tror det skulle funke greit, og det er gratis. Virusprogram, kan du bruke NOD32 hvis du vil betale litt. (litt usikker på om det går til 98, men tror da det.) HVis du vil ha gratis alternativer så kan du jo prøve: Avast eller AVG antivirus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå