random_wannabe Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Skal på LAN etterpå idag, hvor bl.a. kompisen min skal bli med. Han sier han har ett problem, hver gang han skal spille hvilket som helst spill rebooter pcen, hva kan problemet være? Selv har jeg ikke sjekket den enda, tenkte etterpå idag, men for å ha et utgangspunkt så lurer jeg på om noen av dere har hatt samme problemer? Og evt. kan hjelpe meg? Setter pris på svar før 18:00 (Beklager hvis dette var skrevet veldig feil ) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det kan være mange årsaker til problemet hans. - Feil på grafikkort-driver (reinstaller) - For svak strømforsyning - Feil på DirectX (reinstaller) - Feil på chipset-driver (reinstaller) - Overoppheting (blås reint for støv, luft kabinettet bedre for å se om det blir bedre) m.m. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Takk for tilbakemelding Glemte helt å sjekke innom her før jeg dro, så jeg fikk ikke med meg svarene. Men, det viste seg at det var noe med driveren.. (Og at kameraten ikke kan data så veldig bra ) Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har du clocket cpu'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå