KristianF Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Enkelt å greit. En nerd er en person som kan litt mer enn gjennomsnittet i en ting. En som er flink på skolen er en skolenerd.. En som er flink med pc er en datanerd.. Er ingenting gale eller farlig i å være en "nerd". Vil selv si jeg er stolt over å være en datanerd. Er ingenting jeg skjemmes over.. og btw. En nerd er ikke en tynn, spinkel person med store briller.. Bare så dere som tror det, slipper å tro det mer.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 "En nerd er en person som er spesielt begavet og har mye kunnskaper om et lite og begrenset tema.... de har ofte begrensede interesser og evner utover det....." Det store norske leksikon... Jeg er data geek og er stolt av det... jeg kan mye... men noe som irriterer meg er at folk flest ikke fatter at å kunne data er å kunne data.... Data kan brukes til så jævlig mye, jeg er god foran en data... men jeg er ikke så god i excel og word... men jeg er programmerer... i visual basic... Og då tenker folk i klassen når vi har økonomi at å så dårlig u er..... men jeg kan da faen mer om data enn de... Ikke bland de to tingene... kunnet ET program bra og kunne DATA Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 En nerd er en med briller En geek er en uten Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 En nerd er en med brillerEn geek er en uten 5010336[/snapback] Oss med linser da? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 En nerd er en med brillerEn geek er en uten 5010336[/snapback] Feil :!: Der har vi et glanseksempel på et resultat av film og tvs mobbing av folk med briller opp gjennom årene! Skal de ha en smart-ass i en film, har han/hun briller med ekstra tykk innfatning. Det er vel heller en realitet at geeker oftere har briller enn nerder. Jeg er nerd, skikkelig tynn, men har ikke briller! Og se på Eminem! Han har briller, hvor ofte blir han mobba for å være nerd? Og hvor mange på Tufte IL har briller? Seriøst, jeg aner ikek, hvor mange? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 En nerd er en med brillerEn geek er en uten 5010336[/snapback] Feil :!: Der har vi et glanseksempel på et resultat av film og tvs mobbing av folk med briller opp gjennom årene! Skal de ha en smart-ass i en film, har han/hun briller med ekstra tykk innfatning. Det er vel heller en realitet at geeker oftere har briller enn nerder. 5010426[/snapback] Du tror ikke han kanskje spøkte? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 En nerd er en som velger å sitte på PC`en fremfor å være ute sammen med kompiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå