srbz Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 For alle komponentene dere har listet opp, får jeg 13135,- hos Netshop. Tilbud til 8000 neste uke?? Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Er jeg den eneste som oppdaterer alt av bios'er før jeg prøver meg på å installere noe som helst OS? Har alltid gjort det (og gjør det fremdeles, har en FDD liggende som kobles til før maskinen er 100% ferdigmontert). Etter å ha jobbet 8 år i "bransjen" vet jeg at hvis du skal feilsøke noe hos leverandører/produsenter så gidder de ikke en gang se på saken hvis du ikke har siste bios'er, drivere, OS patcher og eventuelt applikasjonspatcher. Bare ved å benytte det siste som finnes der ute kan man løse "flesteparten" av de problemene som dukker opp. Er en grunn til at de kommer ut med oppdateringer Lenke til kommentar
opticus Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hos meg virker alle bildene på kabinett delen, hvilket bilde hos deg er det som ikke virker? -Ole- 5010226[/snapback] tester nå fra en annen pc, et annet sted fra en annen levrandør og har samme problem, det er det ene bilde som midt på siden et sted som jeg liket til i forrige posten min EDIT: Det å montere harddisker er heller ingen kunst. I kabinettet sitter det en harddiskmodul som det er plass til fire 3,5"-harddisker. Den tas ut i fronten, men da må man ta av en del deksler. så kommer det et bilde som ikke vises Endret 15. oktober 2005 av opticus Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Prøv nå, skal være fikset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Vi hadde benyttet de gule portene, men vi skulle ifølge hovedkortet brukt de oransje. Er det mulig? :!: mvh Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Samme skjedde med meg, skjønte ikke helt hvorfor det skulle være slik, skulle jo tro det egentlig var ett fett.. -Ole- Lenke til kommentar
Brendis :D Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Haha, fikk så jevlig flahsbacks når jeg leste dette. Hadde mye av de samme problemene. Spes. dette med strlømforsyninga, er en klasiker det der at viftegitteret gjør den litt for stor. Og det med rammen kunne jeg fortalt dere før dere startet. Har samma hk oh for og si det pent så plagdes jeg som f*** med og få det til og boote. Kjøpte hk når det var helt totalt nytt. Høres ut som de har oppdatert manualen for det stod ikke en dritt om det i min manual (eller under boot for den saks skyld). Jeg klarte heldigvis og finne ut at dette var problemet. Når rammen stod i de gule slottene fikk jeg de mekeligste problemmer. Pcen førs under booting, leste ikke plater, stoppet plutselig under windows instalasjonen. Og når jeg endelig etter mangde dagers plage fikk instaler windows ville den rett og slett ikke boote. Men nå jeg fikk bytte plass på rammen funka alt feilfritt, og funker enda Btw: alle skryter av dette kortet, men med amd xp 3000+ klarer jeg ikke klokke så mye. Bare litt, for når du kommer over en vis hakk på multiplayern så vil den rett og slett ikke boote, ikke høye tempraturer, den bare stopper opp under boot. Er veldig merkelig, har nyeste bios osv. Og en siste ting til slutt, alle dere der ute som har bygd pc og bare skrudd den på og alt virket har nok mest sannsynlig utrolig flaks, eller bare forberedt seg veldig godt! Endret 18. oktober 2005 av Brendis :D Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Er også blant dem som har møtt på problemer da jeg skulle bygge pc. Neste gang tror jeg faktisk jeg lar Netshop ta seg av bygginga. Koster ikke mange kronene også har man jo garanti også. Selv om den ikke gjelder etter jeg er ferdig å overklokke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå