Capo Crimini Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tror jeg må ha jævlig flaks eller noe, for jeg har aldri fått problemer etter store oppgraderinger. Bare skrur på og alt virker som det skal. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Da jeg bygget pc før påske, så fungérte alt på første forsøk. Jeg var nok heldig, men også veldig lettet. Kjernen som sitter i Athlon 64 3700+ er lik den som sitter i toppmodellen Athlon 64 FX-57 - den eneste forskjellen er klokkehastigheten.Ikke helt korrekt. Kjernene er ikke helt like, men av ulik kavlitét. De beste kjernene blir brukt i f.eks. FX-57. De beste kjernene utvikler mindre varme og er mer stabile. Så det er mer en klokkefrekvensen som skiller kjernene. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Et par kommentarer; CPU: Mer info om de forskjellige typene s939 kunne vært gitt Finnes her (nede akkurat nå) HDD: Rart (dårlig?) valg, da Seagate taper ytelsestestene så det svir nVidia drivere: Man kan oppleve tull med optiske drev og nVidias IDE drivere (og det er vell bare det man bruker IDE til?). Ellers; er dette en "anbefaling av produkter"-sak eller "hvordsan bygge PC"-sak? Synes det blir litt av begge, noe som gjør den litt rotete (og farget). Men for all del; Godt tiltak! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Seagate er kanskje den produsenten i verden med minst feil og reklamsjonssaker på diskene sine. Og tro meg den dagen du opplever et død disk med viktig informasjon er kanskje det millisekundet så viktig allikevel Dessuten er Seagate en produsent som står sterkt i en hver hardware freaks hjerte Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er "klar" over det du skriver, men adri sett dokumentasjon på det Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Seagate er kanskje den produsenten i verden med minst feil og reklamsjonssaker på diskene sine. Og tro meg den dagen du opplever et død disk med viktig informasjon er kanskje det millisekundet så viktig allikevel Dessuten er Seagate en produsent som står sterkt i en hver hardware freaks hjerte 5007269[/snapback] So agreed to. Tør dere å gå ut med hva hele greia ville ha kommet på prismessig (sånn omtrent)? edit: jeg opplever ALLTID problemer. Det eneste jeg gjør da, er å holde hodet kaldt, dobbeltsjekke alt og feilsøke med de metodene jeg kommer på, og det løser seg hver gang. Særlig reinstallasjon av Windows hjelper bra til. Endret 14. oktober 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Tror netshop skal kjøre en kampanje på den på 8000 kroner i neste uke.... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Tror netshop skal kjøre en kampanje på den på 8000 kroner i neste uke.... 5007645[/snapback] For akkurat dette oppsettet? Ikke dårlig... Uten skjerm og div. annet, javel, men med 3700+, DFI NF4, dyr psu og kabinett, GF 7800GT osv osv - er absolutt et veldig bra kjøp for 8k edit: ahh, ja, så bra. Passer perfekt overens med at en kompis av meg ville ha meg til å sette sammen en pc-liste for ham i helga 8000 kr for dette her er jo helt vilt billig... Med alt det som dere har skrevet om i testen? Endret 14. oktober 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 SurbzOOr- Jeg sitter med en jack og roter her Aner ikke hva den vil kostge jeg .D Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Oyvind_dahle: Hvis denne PC`en skal koste ca. 8.000, hvor ble det av den PC`en du skulle sette sammen til 15.000? Ble det ikke noe av det eller? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg sitter med en jack og roter her smile.gif Aner ikke hva den vil kostge jeg .D Daniels? Lurer på om det er en venn av min Jonny? Øhhh, Blir litt rørete så seint ja Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 jeg fikset NTLDR Missing problemet med å slette samtlige partisjoner. Lenke til kommentar
slickflick Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 man kan jo flashe bios med cd\dvd-spilleren også, så slipper man den stygge floppy-disken bare brenn rom-fila på cd, start om pc'n og boot fra cd\dvd! floppy er ut Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ved den Seagate diskusjonen må jeg bare si meg enig med Oivind_dahle, Seagarte er utrolig gode disker som er stabile og stille.. Jeg ville nok satt stabilitet foran ytelse hvis det var meg Også har den uendelige Floppy-driven da, Floppy er vel noe man faktisk ikke kan unvære og ha skuffen sin, er altid kjekt og ha -Ole- Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Flott artikkelserie så langt, men jeg må si jeg reagerer litt på at det er lagt såpass stor vekt på hvilke deler man burde velge. Dette vil gjøre at guiden er "gått ut på dato" om relativt få måneder. Ellers en flott og velskrevet guide! Lenke til kommentar
slickflick Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Omy: har hatt den siste pc'n jeg kjøpte i 3 år nå snart, og har ALDRI fått bruk for floppy'en. Byggde også pc til alle i familien, 3 brødre, og ingen av de har heller noen gang fått bruk for dette. Men man finner vel sikkert på noe man kan få bruk for på floppy'en, hvis man bare vil Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hehe, det er sant som du sier, men floppy er jo en genial ting ha Hvis man bare vil kan alt gå ann -Ole- Lenke til kommentar
opticus Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 denne bilde linken funker ikke, på kabinett delen ellers fint med en slik guide kommer nok til nytte for endel i startgropa og for endel som trodde de ikke var i startgropa Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hos meg virker alle bildene på kabinett delen, hvilket bilde hos deg er det som ikke virker? -Ole- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå