Gjest medlem-48098 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Ok, jeg brukte Win2k3 før, og da funket alt, men nå er det noe rart her.. Samme script, samme hosting system, men forskjellige resultater... Her er det en screen av det jeg ser: Altså, når jeg bruker: tasklist /FO CSV /V /FI "imagename eq winamp.exe" i CMD så vises også tittelen på viduet, mens når jeg bruker det i et PHP script som det, så vil det ikke vise tittel, bare N/A! Noen tips? (Og venligst ta en titt her for å hjelpe meg, takker) Endret 14. oktober 2005 av medlem-48098 Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Bruk var_dump() på variabelen $tasklist1 å se hva den viser. På den måten finner du ut om du har noe feil i scriptet ditt eller hvis det er PHP som mottar feil data. Lenke til kommentar
Gjest medlem-48098 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Altså den viser bare "N/A" istedenfor tittelen på programmed i PHP versjonen... :S det er kjempe rart. Noen ideer? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvis samme kommando fungerer i cmd/ledetekst så e det noe rart. Det rare er at det dukker opp N/A. Sjekk hvis noen andre med winamp har sammeproblem. Hvis ikke, forsøk å endre PHP versjon. Lenke til kommentar
Gjest medlem-48098 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Jeg oppdaterte PHP filene til 5.0.5 versjonen. Forsatt samme, den viser "N/A" istedenfor tittel! Kanskje det er noe i Windows? Jeg er desperat! Endret 15. oktober 2005 av medlem-48098 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå