Gå til innhold

Nytt forum, nye problem?

Anbefalte innlegg

Hei. Grattis med nytt forum.

Har dog en sak jeg vil ta opp. Jeg har problemer!

Kjører standard hw-skin og IE her.

Bildet forklarer sikkert porblemet bedre enn jeg kan forklare det. En annen morsom sak er at man kan jo ende med å slette alle de bildene man har lagt ved innleggene sine. Dette opplyser brukern Jarmo om i humorbildetråden til Snowdog_

Hva er grensen for å laste opp et bilde forresten? Slet noe J å laste opp det lille her. Måtte til slutt bruke flickr konto for å få det med i posten.

Uansett, mitt problem:

user posted image

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen ting jeg lurer på er at det ikke vises innlegg lenger. Tja, jeg syns det var uvant, da dette ofte er en idikator om jeg snakker med en helt fersk eller en mer erfaren bruker.

sånn umiddelbart ønsker jeg dette tilbake, dog er vel dette noe jeg bare må venne meg til om jeg skal fortsette å bruke forumet?

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer på er at det ikke vises innlegg lenger.

5005168[/snapback]

Hvis du endrer skin til "diskusjoner" eller hva det nå heter så får du frem dette.

Om deg:

GRUPPE: Medlemmer

Fra: Oslo

Bruker nr.: 27025

Lenke til kommentar
Trodde OT skulle begynne å telle også jeg. Har jo en mill poster der .D

5005527[/snapback]

Trodde jeg også, men ser ikke ut som det har skjedd ennå (heldigvis :p)

5005570[/snapback]

Det var tanken at OT-innlegg skulle begynne å telle, men forumstyret har tydeligvis ikke bestemt seg enda.

Lenke til kommentar
En løsning er selvsagt å gå vekk fra IE. Fatter ikke at folk bruker den nettleseren fremdeles.

5006178[/snapback]

Fatter ikke at folk gidder å bytte den bort når den funker utmerket.

Men er det "nye" forumet mye tregere enn det gamle? Synes det betydelig lengre tid å åpne poster nå...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...