helltcatx Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei, har mulighet til å få et rimelig Matrox Parhelia 4xAGP, og tenkte å bruke dette i et HTPC oppsett sammen med et Hauppage Nexus-s tv-kort. Men er det noen som vet om det Matrox kortet har brukbar bildekvalitet for avspilling av DVD i forhold til f.eks Nvidia sine kort fra 6xxx-serien og oppover? Hmmmm...., kanskje dette burde være postet under skjermkort...... Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Matrox var alltid kjent for bra bildekvalitet så du kan sikkert trygt kjøpe dette kortet, men dette er et gammelt kort vil jeg tro og at du vil se noe forskjell på dette kortet i forhold til et nytt stiller jeg meg tvilende til. Ikke kjøp dette hvis du har et nyere kort m.a.o. Lenke til kommentar
helltcatx Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Hei, takker for svar, mulig jeg går for nvidia-kort med tanke på bra driver støtte under linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå