Gå til innhold

Det gamle Invision-skinnet...

Anbefalte innlegg

For meg virker det som at det gamle Invision-skinnet ble borte etter at hele nettverket ble knyttet til Diskusjon.no (som i følge meg er helt unødvendig, siden www.diskusjon.no bare fører videre til Programmer.no-forumet). Jeg vet at det fortsatt finnes et Invision-skin, men det er en eldre verson jeg er ute etter. Er den fjernet helt? :( Forresten, tror den het Hardware.no test, men den så ut som Invision.

Noen som kan svare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(som i følge meg er helt unødvendig, siden www.diskusjon.no bare fører videre til Programmer.no-forumet).

5004943[/snapback]

Det har vel bare med skinnet å gjøre?

Jeg kjører "Hardware.no - Dynamisk"-skinnet, og får da selvfølgelig hardware.no-linker og -menyer på forumet. Og hva mener du med at den fører videre? Når du surfer på forumet, er det vel på diskusjon.no-domenet?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
(som i følge meg er helt unødvendig, siden www.diskusjon.no bare fører videre til Programmer.no-forumet).

5004943[/snapback]

Det har vel bare med skinnet å gjøre?

Jeg kjører "Hardware.no - Dynamisk"-skinnet, og får da selvfølgelig hardware.no-linker og -menyer på forumet. Og hva mener du med at den fører videre? Når du surfer på forumet, er det vel på diskusjon.no-domenet?

5005246[/snapback]

Ja, det har bare med skinnet å gjøre. Og med "fører videre" mener jeg at hvis jeg skriver www.diskusjon.no kommer jeg til en side med oversikt over alle sidene i HW.no-nettverket (vet jeg skrev Programmer.no i stad, men drit i det. Orker ikke forklare :p).

Og for å gå til det andre spørsmålet, finnes fortsatt det gamle Invision-skinnet? Likte det. :(

Lenke til kommentar

En del skin er faktisk vekke nå. Det er satt opp noen forløplige skins til de forskjellige sidene. F. eks skinnet for gamer.no. De respektive sidene kommer etterhvert med ordentlige skins. Når dette skjer vet jeg desverre ikke, men regner med at det ikke tar så aaaalt for lang tid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...