Gå til innhold

venner som ser ut som finder

Anbefalte innlegg

Har opplevd den bøggen flere ganger, utrolig irriterende, spilte karkand i går faktisk, omgangen var nesten over, jeg kjørte tanks og hadde 29/0 og 70 poeng før jeg plutsleig ser to snipere med rød name tags springene i fra meg, jeg plasserer en velplassert kanonskudd i mellom de, før jeg i neste sekund ser at jeg har blitt kicket på grunn av extensive teamkilling, AAAARGH!! :mad:  :mad:  :mad:

off topic: Er det noen andre som har opplevd dette: kjørte med tanks på karkand, fra us base og innover mot det første mec flagget, da jeg passerer de palmene og veiblokkeringene, så spretter plutselig tanksen opp minst 100 meter i luften (jeg passerte den høye bygningen ved det første flagget - i høyde) før jeg suser nedover og lander på den samme plassen, like hel. Det var ingen eksplosjon av c4, og det var heller ikke folk i nærheten som jeg såg. Men kjekt var det

:!:

5010348[/snapback]

Det var en gang jeg var MEC også kom en tanks plutselig mot meg, jeg trodde at min siste time var kommet, men akkurat når han skulle skyte så HOPPET han et ENORMT hopp. Tok noen sekunder før han kom til bakken, og da hadde jeg lagt noen deilige miner rett under han :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spillte på Daquing oilfields med broren min tidligere i dag, vi var i kobraen, jeg som pilot og han som gunner. Noen på mitt lag spotter et AA kjøretøy innimellom tankene, og vi går etter han. Jeg ser han, og roper at broren min skal ta han med missilet sitt, samtidig som jeg selv blir litt ivrig og plaffer løs med missilene mine, og dreper personen i kjøretøyet. Brodern roper da ut at han var friendly, og at jeg fikk teamkill. og greier. løper bort og ser på hans skjerm, og joda, wazu [Teamkills] enellerannen. Men på min skjerm står det ingenting om teamkill, og når vi sjekker listen er vedkommende jeg drepte på det motsatte laget. irriterende bug, og langt i fra første gangen det skjer heller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

off topic: Er det noen andre som har opplevd dette: kjørte med tanks på karkand, fra us base og innover mot det første mec flagget, da jeg passerer de palmene og veiblokkeringene, så spretter plutselig tanksen opp minst 100 meter i luften (jeg passerte den høye bygningen ved det første flagget - i høyde) før jeg suser nedover og lander på den samme plassen, like hel. Det var ingen eksplosjon av c4, og det var heller ikke folk i nærheten som jeg såg. Men kjekt var det

:!:

5010348[/snapback]

Lagg?

5010515[/snapback]

Nope. Det er bare en bug.

Opplever det stadig vekk, og jeg ligger på mellom 30 og 40 i ping.

Er helt forkastelig når du er den som skal skyte på tanksen, og ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Her er et håndfast bevis på 'red-tag-on-friendly'-buggen

Klikk her

5103704[/snapback]

Den bugen der fantes i verson 1 av spillet - kom mer eller mindre bort etter patch 1.02 - og er nå tilbake i fullt monn etter patch 1.03. Dette skjer støtt og stadig på alle maps og alle servere har jeg sett - og tilsynelatende virker det slik at bugen er mer fremtredende etter at en på ditt eget team har snatcha et fiendtlig kit.

Lenke til kommentar
Her er et håndfast bevis på 'red-tag-on-friendly'-buggen

Klikk her

5103704[/snapback]

Den bugen der fantes i verson 1 av spillet - kom mer eller mindre bort etter patch 1.02 - og er nå tilbake i fullt monn etter patch 1.03. Dette skjer støtt og stadig på alle maps og alle servere har jeg sett - og tilsynelatende virker det slik at bugen er mer fremtredende etter at en på ditt eget team har snatcha et fiendtlig kit.

5105552[/snapback]

Hadde en episode på Daliant Plant. Spilte som Kina, og der var det en 'friendly' som gikk rundt i main base med rød tag. Jeg knerta'n og fikk teamkill. Så stod jeg akkurat der han spawn'a tilbake, og da hadde han fortsatt rød tag.

Har også opplevd en gang å ha en 'enemy' med blå tag. Det var på Sharqi Peninsula, der jeg oppdaget en person som jeg så hadde 'feil' uniform. Morsomme var at han dukket opp på minimappen, ikke så morsomt for han, ettersom jeg kunne følge etter og ekspedere han etter instruksen :)

Lenke til kommentar

Har en litt morsom historie om dette.

Jeg hadde aldri opplevd denne glitchen før og spillte på Wake.

Etter at jeg og et dusin andre amerikanere hadde tatt over en base i nord så jeg en fyr med rød tag bunnyjumpe.

De andre så ikke ut til å ville ta han så jeg skjøt mot han, men bommet og brukte opp restene av animusjonen min.

Så jeg løp etter han og tok frem kniven, men han løper fra meg.

Etter mange hugg som gikk feil og en lang jakt klarer jeg å drepe han, bare for å bli punishet for teamkill...

Lenke til kommentar
Vært borti dette to ganger på Wake. Uten at jeg så når han spawna. irriterende var det i alle fall. nesten like ille som base camping.

5125872[/snapback]

Bortsett fra et dette er en glitch som kan fikses, i motsetning til baseraping...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...