Gå til innhold

venner som ser ut som finder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Er det noen andre som har opplevd dette: kjørte med tanks på karkand, fra us base og innover mot det første mec flagget, da jeg passerer de palmene og veiblokkeringene, så spretter plutselig tanksen opp minst 100 meter i luften (jeg passerte den høye bygningen ved det første flagget - i høyde) før jeg suser nedover og lander på den samme plassen, like hel. "

jepp, samme skjedde med meg.. var sikker på det var C4 og at jeg var dau så jeg strakk meg etter pilsen .. pussig nok sa det bare dunk så var den på begge beltene igjen og fortsatte..

kul bugg dog, synd ingen brukte anti-tank akkurat der så hadde det sett ut som jeg cheata ;)

Lenke til kommentar
"Er det noen andre som har opplevd dette: kjørte med tanks på karkand, fra us base og innover mot det første mec flagget, da jeg passerer de palmene og veiblokkeringene, så spretter plutselig tanksen opp minst 100 meter i luften (jeg passerte den høye bygningen ved det første flagget - i høyde) før jeg suser nedover og lander på den samme plassen, like hel. "

jepp, samme skjedde med meg.. var sikker på det var C4 og at jeg var dau så jeg strakk meg etter pilsen .. pussig nok sa det bare dunk så var den på begge beltene igjen og fortsatte..

kul  bugg dog, synd ingen brukte anti-tank akkurat der så hadde det sett ut som jeg cheata ;)

5138405[/snapback]

heh, opplevde det nå nettopp. Satt selvfølgelig i 3.Person view så bare gikk det helt plutselig opp...tenkte et øyeblikk "Hopp ut, hopp ut, hopp ut" men så var jeg nede på bakken (og hadde skvist en fiende i samme slengen :w00t: )

Lenke til kommentar

Kan være det blir påvirket om du plukker opp fiendlig våpen, men tror ikke det er helt avhengig av det. Jeg ble kicket av en server fordi jeg gjenntatte ganger spawnet med red tag. Ble teamkilla 5 ganger på rad, og etter 2. gangen ble jeg så forbanna at jeg punisha alle de tre andre, så ble jeg kicka, der det stod i begrunnelsen at d va pga red tag bug... Veldig irreterende for meg, og de jeg punisha selvsagt,,, Dårlige greier! :(

Lenke til kommentar
off topic: Er det noen andre som har opplevd dette: kjørte med tanks på karkand, fra us base og innover mot det første mec flagget, da jeg passerer de palmene og veiblokkeringene, så spretter plutselig tanksen opp minst 100 meter i luften (jeg passerte den høye bygningen ved det første flagget - i høyde) før jeg suser nedover og lander på den samme plassen, like hel. Det var ingen eksplosjon av c4, og det var heller ikke folk i nærheten som jeg såg. Men kjekt var det

:!:

5010348[/snapback]

Har skjedd et par ganger på karkand ja, tror det er noe litt buggy med de sement blokkene i veien eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...