Windoge Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har en bærbar PC som jeg pleier å ta med meg på jobb. På velferden kan jeg nyte trådløst Internett på min bærbare PC, men når jeg beveger meg bort til min avdeling som ligger i et bygg ca 40 meter unna velferdsbygget, så når ikke signalet frem. Derfor lurer jeg på om det er mulig å forsterke/forlenge signalet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 ekstern antenne? 5004958[/snapback] Funker det? Må denne kobles til min bærbare PC? Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 om du har uttak for det, skulle dette fungere! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Kan noen anbefale meg en god forsterker? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 du kan jo prøve http://www.freeantennas.com/ Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 jeg kan tenke meg du ikke har mulighet for ekstern antenne på det trådløse utstyret i laptopen din så da kan det hende at denne tråden burde være intressant lesning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå