Fallingwater Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg kan visst få kjøpt denne for 2000 ny.... er det noen som har den? Jeg må innrømme at dette høres ut som en sjiiiit-skjem. Targa da. HUFF. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 fanken, denne skulle vært under skjermer/skjermkort :sad: noen modder her som kan flytte den? Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Targa suger! Ikke kjøp det! Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Har hatt min Targa 19' nå i to år. Kjempeskjerm, beste skjermen jeg har hatt. Ikke noe negativt å si om den. Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Vel, det er forskjell på Targa også. Jeg antar at det finnes noen typer som er ok. Den typen jeg kjøpte: Targa Visionary 1995 byttet jeg inn igjen temmelig kjapt. Umulig å stille inn, pluss at det var et sort felt på 1 cm nederst som du ikke kunne få noe bilde i. (nei, det har ikke noe med instillingene å gjøre) Jeg har sett TARGA skjermer som ikke har hatt denne streken også, og de virket helt ok Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Ikke kjøp den! Den skjermen suger som bare faen!! Jeg hadde bare problemer med den når jeg hadde den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå