Heatseeker Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Var å henta pc'en min hos netshop oslo igår. Første oppstart gikk fint, men når jeg åpna kabinettet for å sette inn de andre diskene mine "poppa" en grønn/hvit tvinna kabel løs fra hk'et. Når jeg prøver å starte opp nå så får jeg ikke signaler fra maskina, men alt starter Specs: AMD 3700+ 939 Asus A8N SLI Premium POV 7800GTX 2Gb OCZ ram Noen som har en ide om hvor denne "INT SW" kabelen skal sitte og har den no å si om at skjermen ikke skulle fått signal? Lenke til kommentar
streeter Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det kan jo høres ut som om det har noe å si... Ta å les i manualen til hovedkortet ditt. Sånne ting står der Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Har nå funnet ut at den kabelen ikke har noe å si, men jeg får fortsatt ikke no signaler fra skjermkortet. Noen som har no løsning på hva jeg kan gjøre?? Har byttet kabel og det hjalp litt men så kutta jeg strømmen og da får jeg ikke noen signaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå