Concubine Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg synes valget var bra, så lenge fyren farger håret først. 5008698[/snapback] enig Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 De får vel holde på samme hårfarge ihvertfal.. Tror ikke at han er det verste valget.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Han drar jo på åra òg, han er vel 53-54 år gammel eller noe... Noen som gidder å finne det ut? 5009429[/snapback] 52... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg synes valget var bra, så lenge fyren farger håret først. 5008698[/snapback] Word. Jeg tror han kan bli en god erstatter. Så lenge håret et mørkt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Brosnan var en sippete pysegutt som ikke kunne løpe skikkelig. <- Min mening. Filmene led også av "prøve å være som hollywood actionfilmer" istedet for å være bond filmer syndromet. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Håper den nye bondfilmen har ett godt manus, og ikke prøve de nye effektene, men om de vil komme hit til island igjen og filme, så vær mine gjester;) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Kunne nesten ikke tro det når jeg så denne de hadde valgt. Hva slags James Bond er dette?? Fyren ser ut som en Russisk leiesoldat Helt absurd valg etter min mening. Enig med de som sier at Bond "døde" etter Connery og Moore Hadde de hørt på meg og valgt Russel Crowe ville det vært et håp.. men dette, ja ja samme kan det være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå