Gå til innhold

Viewsonic VX924 vs Dell 2005FPW

Ostepølsa

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en ny skjerm, og har kommet frem til at jeg har lyst på enten Dell 2005FPW 20" eller Viewsonic VX924 19" . Men jeg klarer bare ikke å bestemme meg! VX924 har 3ms og 1280x1024 oppløsning, mens 2005FPW har 1680x1050 og 12ms (?).

Den gode oppløsningen på Dell skjermen kommer jo godt med i spill og i windows med flere vinduer oppe. Men derimot har Viewsonic skjermen null etterslep, eller ihvertfall veldig lite etterslep som er bra til spill.

Hva mener dere er det beste alternativet?

Om det finnes noen bedre skjermer som IKKE er dyrere enn Dell skjermen, vil jeg gjerne høre om det.

Er enda en stund til jeg skal bestille, så jeg har god tid å bestemme meg på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Jeg kan ikke skjønne at du har kvaler mellom en 20" og en 19"?! :roll:

Har selv Dells 20" FP og den er utmerket til spill uten antydning til etterslep. :thumbup:

Jeg kan ikke se at det er mulig å brenne av den summen der på en skjerm og få merkbart etterslep i dag. En ting er at tallene som oppgis ofte er oppspinn og en annen ting er at hjernen din ikke har sjans å merke forskjellen på 5-10 ms responstid. Det sies det vel også litt om i den testen HW gjorde av Viewsonics skjerm. Morsomt å se at den plutselig hootselig fikk en resposntid på 3ms mot 4ms tildigere :D

Jeg har testet ut Dell sin 20" FPW og den har like god bildekavlitet som min 20" FP, så er det egentlig en smakssak om du vil ha widescrenn eller ikke.

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...