Gå til innhold

Trenger et nytt TV-kort til Tv-titting

ZanZel

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg er på utkikk etter ett nytt TV-kort, Det eneste jeg skal bruke det til er å se på TV med.. så det trenger ingen særlige finnesser så lenge det fungerer greit... om det ikke hadde vært så dyrt hadde jo også vært en fordel..

Håper noen har noen anbefalninger å komme med siden jeg er helt grønn på dette området..

Mvh

ZanZel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Jeg er på utkikk etter ett nytt TV-kort, Det eneste jeg skal bruke det til er å se på TV med.. så det trenger ingen særlige finnesser så lenge det fungerer greit... om det ikke hadde vært så dyrt hadde jo også vært en fordel..

Håper noen har noen anbefalninger å komme med siden jeg er helt grønn på dette området..

Mvh

ZanZel

5004545[/snapback]

Jeg har selv et Hauppauge PVR150 kort som jeg er veldig fornøyd med. Funker bra i Linux.

Skal du kjøre windows er det mange som anbefaler: Sapphire Theatrix Theatre 550 Pro og det er litt billigere en Hauppauge kortet.

Ellers er det jo andre kort som er enda billigere en begge disse to, men de vet jeg ingenting om. Har inntrykk av at det er en viss sammenheng mellom pris og bildekvalitet, men det spørs jo om du legger vekt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...