chr1st3r Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har en 1ghz P3 og et Asus Tusl2-c hk, som jeg har lest at mange har klart å presse disse cpuene ganske bra sammen med dette hk`et!! Men problemet er at jeg vet ikke hvem av disse viftene jeg skal bruke?? Hvem anbefaler dere??.. Ps: Vifte 1 er vesentlig større enn de andre men har det så mye å si i denne sammenhengen?? Vifte 1 Vifte str: 6*6cm Vifte 2 Vifte str: 4,5*4,5cm Vifte 3 Vifte str: 5,5*5,5cm Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Bortsett fra at det ikke heter "Hvem vifte" men "hvilken vifte", ville jeg annbefalt den første. Større vifter flytter mere luft enn mindre vifter på samme turtall. Dermed får du normalt sett kjørligere system og mindre støy. Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Oki, den er grei... Men hvorfor står det 40grader hele tiden på cpu?? Uansett hva jeg gjør om den bare står på eller om jeg spiller... Er det bare termostaten på hk`et som har klikka?? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det kan jo nesten høres slik ut. Vil du være helt sikker kan du jo bruke en hårføner og blåse på den. Men da må selvfølgelig være veldig forsiktig. Hold hårføneren langt unna elektonikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå