zyberhawk Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei, Jeg har hauger og lass med gamle private dias fra tiden før jeg kjøpte digitalt kamara i 1999. Jeg ønsker å scanne disse inn slik at de blr lettere å vise frem. Dette hadde jeg tenkt var en engangsjobb og vil derfor nødig kjøpe en scanner utelukkende til dette formålet denne ene gangen. Vet dere om det finnes mulighet for å leie slikt utsyr? Ønsker selvfølgelig at kvaliteten blir så bra at jeg ikke må gjøre det flere ganger. Har dias i både tynne og tykke rammer. Mvh Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei, Fant du noe ut av dette? Er interresert i det samme selv.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Sjekk Gule Sider for firmaer som driver med AV-utleie. Lenke til kommentar
Teleskopos Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei,Jeg har hauger og lass med gamle private dias fra tiden før jeg kjøpte digitalt kamara i 1999. Jeg ønsker å scanne disse inn slik at de blr lettere å vise frem. Dette hadde jeg tenkt var en engangsjobb og vil derfor nødig kjøpe en scanner utelukkende til dette formålet denne ene gangen. Hvis du er helt sikker på at du ikke skal bruke film i fremtiden, kan det være litt drøyt å kjøpe filmskanner, men avhengig av hvor mange lysbilder det er kan det på den annen side bli dyrt å få det gjort hos fotograf. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg vil tro at det billigste er å kjøpe en filmscanner og så selge den igjen når du er ferdig. Lenke til kommentar
krillbaaten Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg vil tro at det billigste er å kjøpe en på elkjøp og levere den tilbake innen tretti dager. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvis du har så få bilder at du greier¨å scanne dem inn på 30 dager da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå