Audi247 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg merka nylig at det begynte å gå veldig treigt på pc'n. Ekstra mye da jeg drev med spilling. Jeg tok en titt på skjermkorte mitt.. der gikk ikke vifta rundt =( Noen andre som har hatt problemer med det? alle ledningene er jo på plass, så jeg forstår ikke hvor feilen kan ligge Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Vifter har en levetid på ca 50 000 timer vil jeg anta. Dette er ikke alltid sannheten, selv om produsenen oppgir dette. Støv og lingnende ødelegger vifta da det blir mer motstand for motoren. Det er et gammelt kort, og kanskje på tide å bytte ut uansett? Men du må iallefall skaffe deg en vifte på kortet, hvis ikke blir det ødelagt av overoppheting (mulig det allerede er det) Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Geforce 2 ja, kanskje en ide å bytte? Uansett hva du kjøper er det jo bedre enn det du har... Tror ikke kortet er verdt ny vifte. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ja, Geforce2 harg jort nytta si ja tror jeg. Tvisomt at du kan gå til butikken og kreve at den blir reparert gratis Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Å kjøpe en ny vifte vil vel være å påkoste kortet mer enn det er verdt. Se deg om etter et nytt bruktkort, eller kjøp deg et billig kort i 3-400 kronersklassen hvis du har råd. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 På tide og bytte skjermkort ja.. Ikke vits og kjøpe en vifte til 60kr, når skjermkortet ikke er vert det en gang.. :!: Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvis han klarer seg fint med det kortet, ser jeg ingen vits i å kjøpe et nytt. Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 takk for tipsene er nå på utkikk etter et nytt kort i 1000 kr klassen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Gforce 6600 er svaret. Koster 1100.. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27094 Et kort som drar "litt" flere spill enn Gforce 2 klarte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå