holmeng Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 har et asus hovedkort med kjøler på det som er beskrevet som northbridge ettellerannet i manualen (en brikke ved siden av prosessoren). viften står nå, etter lang tids sluring og bråk. Samtidig slår pcn seg av sporadisk, noen ganger i boot, men aller aller flest ganger når jeg starter WoW!!?? Når den har slått seg av blinker power indikatoren 1 gang i sekundet, og man må holde knappen inne i 4 sek før man kan starte. Samtidig blir partisjoner borte fra en disk jeg har(har 2 disker i, ikke den med WoW på). størrelsen på disken blir også feil rapportert i både windows og under boot. Dette har fått meg til å lure på følgende : - Northbridge greiene har med hardisker å gjøre, og dermed slår pcn seg av når OS'et prøver å bruke visse deler av hardisken(e) ? - Jeg har 2 dårlige harddisker med feil på samtidig?? - Den ene eventuell dårlige disken er synder alene? - Det er et ram problem? Noen forslag til hva det kan være? Har en dårlig pc dag! amd 1800+ asus a7v k266e 1 200gb wd hd 1 80gb annen hd 2 x 512 mb ddr ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå