^Sniper Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har ett annet problem. Noen som vet om D-Link og linksys går sammen! Jeg skal knytte sammen 2 punkt som er 300 fra hverandre. 2 trådløse nettverk. Punkt 1: 1 stk D-Ling Broadband Router + 1 stk D-Link AP2100 (108mbits) Punkt 2: 1 stk D-Link Broadband Router + Punkt 2 må jo ha ett AP da D-Link routerene slettens ikke vil ha noe med hverandre og gjøre, Vil en Linksys AP gjøre jobben eller må jeg ha en D-Link. Slit litt med supporten til D-Link og att systemene (firmware) ikke er helt god! Så var planen og koble eksterne antenner på Accesspunktene og sette dem mot hverandre i brigde modus, nå har jeg ikke prøvd dette. Gidd ikke kjøpe alt utstyret før jeg er sikker på det fungere! Vil dette fungere ? bør jeg kjøpe D-link AP på punkt 2 ? Eller skal jeg sette inn en Linksys Ap på punkt 2 som jeg har lyst ? (Linksys AP -------------- D-Link AP) 2 stk D-Link Ant24 0801 8,5dbi (ene kan byttes til 28,5dbi antenne) max 300m luftlinje, noe lett hindring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå