Gå til innhold

Brønnøysundregisteret --> Bli kvitt telefonselgere

Anbefalte innlegg

Hei! :cool:

Noen som vet hvor på Brønnøysundregisteret sine websider (www.brreg.no) man kan ordne så telefonselgere ikke finner telefonnummeret ditt i registeret? Er så møkk lei de irriterende selgerne/tiggerne som ikke skjønner hva "IKKE INTERESSERT" betyr :nei:

"#¤%¤ hvis jeg skal gi til en god sak kan jeg gjøre det på mange andre måter enn over telefon :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Verving av nye medlemmer over telefon(som jeg gjør) er ikke telefonsalg, men telefonintervjuing eller noe.

Men tror nok det er like irriterende som salg, men eg driter...hahha :D

5107846[/snapback]

Her tar du feil. Du selger medlemskap og er dermed pliktig til å vaske listene dine mot Brønnøysund.

Lenke til kommentar
Verving av nye medlemmer over telefon(som jeg gjør) er ikke telefonsalg, men telefonintervjuing eller noe.

5107846[/snapback]

Her tar du feil. Du selger medlemskap og er dermed pliktig til å vaske listene dine mot Brønnøysund.

5121268[/snapback]

Jobber du i bransjen om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar

5107846[/snapback]

5121268[/snapback]

Er gratis å bli medlem :) i win.

:w00t:

Når noe er gratis så regnes ikke det som salg...

Endret av magicus
Lenke til kommentar

Jobbet som telefonselger for en stund tilbake, værste som jeg noen gang har jobbet med, men vi fikk beskjed om at hvis noen sier vedkommende er dau, så skal vi slette nummeret, så hvis noen telefonselgere spør etter deg, så si at du er dau og begynn og klag og sutre til telefonselgeren så får han et sjokk :p

Lenke til kommentar
Jobbet som telefonselger for en stund tilbake, værste som jeg noen gang har jobbet med, men vi fikk beskjed om at hvis noen sier vedkommende er dau, så skal vi slette nummeret, så hvis noen telefonselgere spør etter deg, så si at du er dau og begynn og klag og sutre til telefonselgeren så får han et sjokk :p

5124760[/snapback]

Hahahahaha :!:

Lenke til kommentar
Da har jeg reservert meg, nå mangler det bare at et par ringer så jeg kan si jeg er død.

5161629[/snapback]

Hyrlen:Hei, det er hyrlen
Telefonselger: Heisann, mitt navn er ola dunk, kan jeg få reklamere litt til deg ?
Hyrlen:Dessverre,  jeg er død.

Tror du de hadde tatt den ?

Lenke til kommentar

Tror du de hadde tatt den ?

hehe

Nei men svarer alltid med hallo, å hvis telefonselger:

Hyrlen: Hallo...
Telefonselger: Hei dette er gunnar fra mrmusic, er det hyrlen jeg snakker med?
Hyrlen: Nope, han er i dusjen. 

Men Hyrlen fra nå av:  Nope, han døde i dusjen 

Lenke til kommentar

Jeg har selv jobbet som tlf selger, og det værste en person kan gjøre er å være frekk mot tlf selgeren, for han/henne har mulighet til å enten slette deg, eller sette deg opp på diverse lister, og havner du på en såkalt ''gull-liste'' så blir du ringt mye oftere tilbake :p

men jeg hater tlf selgere selv, og er registrert i brønnøysundregisteret, men det hjelper fint lite, vi får fortsatt telefoner fra diverse selskaper.

Nå har de jo t.o.m sluttet å bruke skjult nummer, så jeg hadde ett par tapte anrop her om dagen, ringer tilbake, og jaggu meg er det ikke en tlf selger... da blir jeg irritert, når de prøver å selge meg ting når jeg ringer dem å spør om hva de vil... jævler!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...