Gå til innhold

Erfaringer rundt Logitech G7 Mus

Anbefalte innlegg

Hei, lurte p[ om noen av dere har noen erfaringer rundt denne musen, trenger en trådløs mus, og Mx1000 hadde en liten latency som irriterte meg i CS:S , spiller vanligvis med Razor Diamondback som er rimelig presis......

Er det noen som vet om denne tregheten er borte på G7? Er den borte s[ kj;per jeg den....

Spiller på ett 100" lerret så det er litt pes med trådmus.....

B@phomet

Endret av B@phomet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne musa skal jeg oxo kjøpe meg...

Vet den er ganske presis.. Dette er trossalt en gamingmus...

Lugnt å stille på sence'n selv på den :D

¤

Råsterk trådløs ytelse. Logitech G7 Cordless Mouse er en høyytelsesmus med en lasermotor som sporer 2000 ppt og muliggjør svimlende hastigheter og helt presis respons. G7 kommuniserer med datamaskinen via en hurtig toveis USB-forbindelse som overfører svimlende 500 rapporter i sekundet* over 2,4 GHz-båndet. Resultatet er en fjellstø trådløs forbindelse. Batterier som slutter å fungere midt i spillingen, er ikke noe problem lenger. Musen har nemlig en femtrinns batteriindikator og to sett med litiumion-batterier som er enkle å skifte, slik at det ene settet kan stå på lading mens du fortsetter å sanke poeng. Med Logitechs SetPoint-program kan du tilpasse musen med avanserte funksjoner som spillgjenkjenning og regulerbar følsomhet (følsomhetsnivåene for x- og y-aksen kan stilles inn uavhengig av hverandre). Når musen i tillegg har et programmerbart tilt wheel, er du sikret en overlegen grad av kontroll som det skal bli vanskelig å slå.

Endret av Takkie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...