FaO Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 min data henger seg opp når den skal finne IDE driverene. satte i går ut mitt nye minnekort og inn med det gammle for å se om det hjalp. Da gikk pc-en som normalt igjen. satte så inn det nye igjen og starta maskina, no problem. Var gla og fornøyd til i dag tidlig da jeg startet den igjen... Detecting IDE drivers....... Detecting IDE drivers......... Detecting IDE drivers.......... Noen som vet hva som er galt hær? (smeltet minne ) Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Prøv å kjøre noen dager med det gamle minnet og se om feilen dukker opp igjen. Når du føler deg sikker på at du har ventet lenge nok uten feil så sender du den nye rammen i retur. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 prøvde den gammle rammen ett par dager nå... når jeg igjen prøvde den nye fungerte det på andre forsøk.. tegn på halv-dårlig kontakt noe sted?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå