may_andrine Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hørt noen si det før? Sannsynligvis var det ikke sant. Sjansen er stor for at det var en mann på over 50, som serverte løgnen. Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Gjennomsnittsbilisten tror han/hun bruker ca 5.000,- i året på bil, men den siste regningen alene var på ca 4.500,-... Seriøst? Eg har liten tru på at blandt 330 mennesker trudde dei gjennomsnittlig at dei brukte 5000 i året på bil. Bensin, årsavgift, dekk, oljeskifte, service, vedlikehold, reparasjon... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tviler ikke et sekund på de tallene, er utrolig hvor blank folk kan være på noen områder. Husker et skjult kamera-opplegg der en kar i dyr MB ble presentert, og godtok en regning på 10.000,- for skifte av tennplugger og en sikring. Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hehe, skulle tro de hadde skrevet om meg jo. Har krasjet i løpet av det halvannet året som har gått. Det var litt kaldere enn nullføre, 600 meter fra hjemmet mitt I tillegg la jeg skylda på motparten (men det gjorde også politiet og begge forsikringsselskapene)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg