ErlendRU Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er det nå Hareide trekker seg? Sa han ikke at hvis Norge ikke kom til VM, så trekker han seg da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Ok, her kommer mine betraktninger rundt kampen: Dagens beste på Norge: Hæstad og Strømstad var de to eneste som virkelig jobbet 120% i førsteomgang. Førstnevnte er arvesølvet til det norske landslaget. Solli imponerte i andreomgang med lure pasninger i lengderetningen. Dagens dårligste på Norge: Steffen Iversen og John Arne Riise. Hva de to gjør på landslaget forblir for meg en gåte. De var gode for 5 år siden, nei til klippekort. Matchvinneren: Petr Cech, verdens beste keeper var konge på streken og i feltet. Rett og slett utrolig! Om Hareide: Gjør noen utrolig rare valg, (IGJEN - Riise og Iversen + valg av Helstad fremfor Alex Valencia) men leverer likevel en god kamp i kveld. Tsjekkia er og blir et topplag. Om et par år så kommer dette norske landslaget til å dominere i langt større grad enn vi har sett i årets kvallik. Det bor noe i disse guttene. Om det norske spillet: SLUTT Å SLÅ LANGPASNINGER TIL CAREW! Han klarer ikke å utrette mirakler alene. Få fart på spillet gjennom midtbanen, gjennombruddspasninger og 2mot1 på kantene er oppskriften på å vinne kamper. Om banen og publikum: Fantastisk bra gressmatte. Kanskje litt høy? Publikum derimot, de fortjener toppkarakteren over alle toppkarakterer! Om vi hadde et lignende publikum på våre hjemmekamper hadde vi kanskje vært i VM vi også. Men, vi spiller dessverre på Tullevål, så det vil nok bare være en liten drøm jeg sitter med. Oppsummering: Tsjekkia vinner fortjent 2-0 sammenlagt. En seier for den morsomme fotballen. Neste gang er Norge i VM. Det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå