Gå til innhold

Norge vs Tsjekkia, hva tror du?

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, her kommer mine betraktninger rundt kampen:

Dagens beste på Norge: Hæstad og Strømstad var de to eneste som virkelig jobbet 120% i førsteomgang. Førstnevnte er arvesølvet til det norske landslaget. Solli imponerte i andreomgang med lure pasninger i lengderetningen.

Dagens dårligste på Norge: Steffen Iversen og John Arne Riise. Hva de to gjør på landslaget forblir for meg en gåte. De var gode for 5 år siden, nei til klippekort.

Matchvinneren: Petr Cech, verdens beste keeper var konge på streken og i feltet. Rett og slett utrolig!

Om Hareide: Gjør noen utrolig rare valg, (IGJEN - Riise og Iversen + valg av Helstad fremfor Alex Valencia) men leverer likevel en god kamp i kveld. Tsjekkia er og blir et topplag. Om et par år så kommer dette norske landslaget til å dominere i langt større grad enn vi har sett i årets kvallik. Det bor noe i disse guttene. :)

Om det norske spillet: SLUTT Å SLÅ LANGPASNINGER TIL CAREW! Han klarer ikke å utrette mirakler alene. Få fart på spillet gjennom midtbanen, gjennombruddspasninger og 2mot1 på kantene er oppskriften på å vinne kamper.

Om banen og publikum: Fantastisk bra gressmatte. Kanskje litt høy?

Publikum derimot, de fortjener toppkarakteren over alle toppkarakterer! Om vi hadde et lignende publikum på våre hjemmekamper hadde vi kanskje vært i VM vi også. Men, vi spiller dessverre på Tullevål, så det vil nok bare være en liten drøm jeg sitter med.

Oppsummering: Tsjekkia vinner fortjent 2-0 sammenlagt. En seier for den morsomme fotballen.

Neste gang er Norge i VM. Det er jeg sikker på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...