ErlendRU Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Det var det VM'et tror jeg.. Er jo lov til å håpe, men har mine tvil.. Og hvorfor spiller egentlig Solli? Synes han er helt rævva på landslaget jeg altså. Jeg ville satt innpå Valencia i stedet. Bergdølmo må også ut synes jeg. Han har hatt altfor mange feil og tabber nå synes jeg. Edit: Og hvis Valencia kommer inn så må han få lov til å ta dødballene.. Endret 13. november 2005 av ErlendRU Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Norge manglet kantspill, presisjon på dødballer, pasningspresisjon og spillere som vant hodedueller i front. Om bare en av de faktorene slo ut annerledes kunne vi ihvertfall tatt et poeng, for ærlig talt, Tsjekkia var langt fra uoverkommelig, vi har slått bedre før. Men slaget er ikke tapt enda. Dog er vi ganske forutsigbare i spillestilen. Det fungerte med Flo pasningen i sin tid, men nå trengs det mer kreativitet. Vi trenger kun et mål i Tsjekkia for å være ajour. Endret 13. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Hvorfor har ikke norge en skikkelig landskaparena? Det vi blir presentert er en slumbane uten like, faktisk så klarer til og med u-land å holde bedre standard på banene sine, for dem er fotballene et lyspunkt i hverdagen, en stolthet, mens i norge er det bare prat om sponsorpenger.. Norges fotballforbund eller hvem det nå er som har ansvaret burde ta sin hatt og gå! 5148344[/snapback] Helt enig, kampen burde aldri blitt spilt i det gjørmehullet i Oslo. Den burde definitivt blitt flyttet til Lerkendal. Hvorfor er det sånn at alle landslagskampene skal spilles i Oslo? Hvorfor ikke Bergen eller Trondheim? Både Brann Stadion og Lerkendal er store nok. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hvorfor er det sånn at alle landslagskampene skal spilles i Oslo? Hvorfor ikke Bergen eller Trondheim? Både Brann Stadion og Lerkendal er store nok. Kanskje fordi alle sponsorene som får gratisbilletter holder til i/rundt Oslo.....? :!: mvh Pantera Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hvorfor har ikke norge en skikkelig landskaparena? Det vi blir presentert er en slumbane uten like, faktisk så klarer til og med u-land å holde bedre standard på banene sine, for dem er fotballene et lyspunkt i hverdagen, en stolthet, mens i norge er det bare prat om sponsorpenger.. Norges fotballforbund eller hvem det nå er som har ansvaret burde ta sin hatt og gå! 5148344[/snapback] Nå er det faktisk sånn at det er høst her i norge, og snart vinter. De fleste u-land er det varmt hele året, og dermed enklere å holde banen i stand... Helt enig, kampen burde aldri blitt spilt i det gjørmehullet i Oslo. Den burde definitivt blitt flyttet til Lerkendal. Hvorfor er det sånn at alle landslagskampene skal spilles i Oslo? Hvorfor ikke Bergen eller Trondheim? Både Brann Stadion og Lerkendal er store nok. 5149193[/snapback] Ullevaal er Norges landslagsarena. Den ligger i Oslo, siden Oslo er Norges hovedstat, akkurat som at Wembley ligger i London... Men helt enig; denne kampen burde vært spilt på Lerkendal! Syns Åge bør ta med seg Per Ciljan til bortekampen... Han ville vært en super spiller å ha som innbytter, speselt nå som Daniel er ute.... Men Åge "Petter Smart" Hareide vet jo best... faktisk bedre enn hele nasjonen.. Sjekk Oddleivs blogg på VG Endret 14. november 2005 av azzman Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) *Dobbelpost* Endret 14. november 2005 av azzman Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ullevaal er Norges landslagsarena. Den ligger i Oslo, siden Oslo er Norges hovedstat, akkurat som at Wembley ligger i London... 5152795[/snapback] Kampen på lørdagen viste at den ikke burde være det. Dessuten så ser jeg ikke poenget i at kampene bør spilles i hovedstaden. Det er plass til over 20 000 på Lerkendal også. PS: Publikummet på landskampene er grusomt, sponsorer og barnefamilier gir ikke landslaget skikkelig støtte (som de så absolutt trenger). Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 PS: Publikummet på landskampene er grusomt, sponsorer og barnefamilier gir ikke landslaget skikkelig støtte (som de så absolutt trenger). 5153000[/snapback] Akkurat det sa eg til mamma. Eg meiner vi treng fleire ekte supportarar og halvfulle 40-åringar som lagar liv på tribunene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Spillere på landslaget burde for ordens skyld ha forbud mot å se på "Heia Tufte", er redd man blir litt for påvirket, ser det ut til Har tro på at vi skal klare Tsjekkia borte, det ville vært utrolig artig. Gjelder forresten bortemålsregelen i playoff kampene? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Gjelder forresten bortemålsregelen i playoff kampene? 5153656[/snapback] Ja, vil tro at den gjør det... Så med to, gjerne tre mål bør vi være sikre... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Gjelder forresten bortemålsregelen i playoff kampene? 5153656[/snapback] Ja, vil tro at den gjør det... Så med to, gjerne tre mål bør vi være sikre... 5153831[/snapback] Du får det til å høres veldig enkelt ut Nå ser det hvertfall ut til at Bergdølmo og Solli er ute av laget da. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Synd ikke Valencia spiller. I mine øyne Norges farligste og mest uforutsigbare kantspiller. Idiotisk å bruke en spiss som kant. Jaja, Norge kan greie det. 10-4-1 er statistikken på bortekampene. Det er imponerende. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Synd ikke Valencia spiller. I mine øyne Norges farligste og mest uforutsigbare kantspiller. Idiotisk å bruke en spiss som kant. 5154340[/snapback] Agreed. Inn med Høiland på høyreback, Valencia på venstreving, Johnsen på venstreback og Helstad på topp med Carew. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Synd ikke Valencia spiller. I mine øyne Norges farligste og mest uforutsigbare kantspiller. Idiotisk å bruke en spiss som kant. 5154340[/snapback] Agreed. Inn med Høiland på høyreback, Valencia på venstreving, Johnsen på venstreback og Helstad på topp med Carew. 5156600[/snapback] Det mest positive jeg kan si etter å ha sett Valencia i altfor få kamper i år, er at han har veldig gode innlegg. Og kanskje er det akkurat det som kan bli forskjellen på seier og tap? Når starter kampen, forresten? Siden jeg slutter på jobb kl. 20, får jeg nok ikke sett mer enn 2. omgang... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Kampen starter 20.15 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Tror Norge scorer først. Men tror ikke de vinner. De burde prøve å vinne en andreball etter stussen til Ivers/Carew.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 jeg har nå tenkt og vedde med en kamerat om resultate mellom norge og tsjekkia, han skal ta tsjekkia! så da lurer jeg på hva jeg burde gå for? U eller B? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Satser begge like me penger og vinneren tar potten? i så fall blir du lurt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) jepp... begge satser like mye jeg blir ikke lurt nei for jeg vet at norge ikke taper Endret 16. november 2005 av alex91 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Synde norge.. Fortjente ett mål eller to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå