LarsP Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 - har 3-4 spillere som er på noen av verdens beste lag Carew, Riise, Hagen, Gamst (Blackburn er vel ikke et av verdens beste, men de er ivertfall gode) Eh.....er Lyon, Liverpool, Zenit St. Petersburg og Blackburn blant verdens beste lag? Vel, Lyon er gode for tida, men de andre er ikke en gang i nærheten..... Pantera 5012767[/snapback] Haha, enig. Lyon er faktisk i mine øyne topp-5 i Europa, men de tre siste er middelmådige lag imho (og ja, jeg vet at Liverpool vant Champions League!). Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 - har 3-4 spillere som er på noen av verdens beste lag Carew, Riise, Hagen, Gamst (Blackburn er vel ikke et av verdens beste, men de er ivertfall gode) Eh.....er Lyon, Liverpool, Zenit St. Petersburg og Blackburn blant verdens beste lag? Vel, Lyon er gode for tida, men de andre er ikke en gang i nærheten..... Nedved er nok med mot Norge, fordi Tsjekkia er redd for å tape.... Sier jo litt det.... Pantera 5012767[/snapback] var kanskje litt overdrevent, men lyon og liverpool er i verdensklasse. blackburn og zenit er vel middelsgode Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Er ganske sikker på at Norge taper. Tsjekkia blir for sterke. Spania hadde vært bedre. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 - har 3-4 spillere som er på noen av verdens beste lag Carew, Riise, Hagen, Gamst (Blackburn er vel ikke et av verdens beste, men de er ivertfall gode) Hvis vi skal se på hva Tsjekkia har av klassespillere? Čech Petr Chelsea FC Jankulovski Marek AC Milán Galásek Tomáš AFC Ajax Nedvěd Pavel Juventus Rosický Tomáš Borussia Dortmund Šmicer Vladimír Bordeaux Baroš Milan Aston Villa Heinz Marek Galatasaray Koller Jan Borussia Dortmund Noen er kanskje ute med skade....jeg har kanskje glemt noen for alt jeg vet Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg tror faktisk at det kan bli en jevn kamp. Var vel slik at Koller er ute med skade ergo spiller sikkert baros og smicer på topp og er det èn ting de gutta der ikke kan, så er det å score mål. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Har tenkt litt på mulige variasjoner av det norske landslaget. Dette er iallefall min favoritt: (4-4-1-1) Mål: Thomas Myhre (Charlton) Midtstopper 1: Erik Hagen (Zenith) Midtstopper 2: Brede Hangeland (Viking) Venstreback: Marius Johnsen (Start) Høyreback: Andrè Bergdølmo (FC København) Sentral Midtbane 1: Christian Grindheim (Vålerenga) Sentral Midtbane 2: Kristofer Hæstad (Start) Venstreving: Morten Gamst Pedersen (Blackburn) Høyreving: Alex Valencia (Start) AMC/spiss: Daniel Braaten (Rosenborg) spiss: John Carew (Lyon) ---- Litt usikker på Hangeland vs Lundekvam, men synes førstnevnte fortjener videre tillit etter 2 gode kamper. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har tenkt litt på mulige variasjoner av det norske landslaget. Dette er iallefall min favoritt: (4-4-1-1) Mål: Thomas Myhre (Charlton) Midtstopper 1: Erik Hagen (Zenith) Midtstopper 2: Brede Hangeland (Viking) Venstreback: Marius Johnsen (Start) Høyreback: Andrè Bergdølmo (FC København) Sentral Midtbane 1: Christian Grindheim (Vålerenga) Sentral Midtbane 2: Kristofer Hæstad (Start) Venstreving: Morten Gamst Pedersen (Blackburn) Høyreving: Alex Valencia (Start) AMC/spiss: Daniel Braaten (Rosenborg) spiss: John Carew (Lyon) ---- Litt usikker på Hangeland vs Lundekvam, men synes førstnevnte fortjener videre tillit etter 2 gode kamper. 5127386[/snapback] Ja, Brede og Erik spilte bra de to forrige kampene, så håper de får prøve seg på nytt! Men setter spørsmålstegn ved Marius Johnsen og Alex Valencia.. Greit, de har spilt bra for Start, men de er ikke bedre enn Riise (liker ikke fyren, men han er god) og Braaten/Solli.... Tipper Ivers får spille på topp med Carew.. Dersom det skulle skje, vil jeg ha Braaten på kanten, hvis Braaten blir makkeren til Carew håper jeg på Solli... Men etter å ha sett sporten tidligere i kveld, tyder alt på denne lagoppstillinga: Myhre - Bergdølmo, Hangeland, Hagen, Riise - Solli, Hæstad, Grindheim, Gamst - Carew, Iversen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Alex Valencia har vært blant de 5 beste spillerne i årets eliteserie. Han er selvskreven på landslaget. Riise er håpløs, har ingenting på et landslag å gjøre. Gi Marius Johnsen en sjanse. Hareide er grusomt kjedelig. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Blandt de 5 beste i TL, ja... Men de kampene han har spilt på landslaget er ikke bra... Mye bedre, og mer underholdene med Braaten.. Glemmer ikke alle de gangene han finta R.Carlos opp på tribunen ass... Han kan i tillegg skaffe Tsjekkia noen gule kort, noe som passer Norge utmerket, da noen av spillerene til Tsjekkia må stå over neste kamp hvis de får gult i den første... Og Riise er en av de beste på landslaget... Marius er ikke klar for en så viktig kamp enda... Husk at Riise har spilt i PL en noen sesonger nå, og har litt mer rutine og erfaring enn Marius! Den siste er jeg helt enig i... Hareide er håpløs.. Hvis ikke Norge kvallifiserer seg for VM, tipper jeg han får sparken... Vet ikke hvorfor, bare en følelse jeg har... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Om Marius Johnsen ikke er klar for en slik kamp, hvofor er da Braaten, Hæstad eller Grindheim det? De tre har jo ikke akkurat spilt mye på landslaget de heller. Riise er ikke akkurat i form, noe en liten benketilværelse i Liverpool bekrefter. Som sagt, kunne tenkt meg Braaten som en slags hengende spiss/fri rolle bak John Carew. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Enig med LarsP her, at Marius Johnsen bør starte som back, istedenfor Riise, som ikke har prestert noe som helst på lenge.....men regner med at Riise starter uansett. Trur Hareide satser på denne startoppstillinga: Myhre, Forsvar: Bergdølmo, Hagen, Hangeland, Riise Midtbane: Solli, Hæstad, Grindheim, Gamst Pedersen Angrep: Iversen, Carew Etter min mening burde Johnsen spille back, og Valencia spille på kanten. Og så ville jeg hatt Årst i stedenfor Iversen (er Årst i troppen). Synes ikke Iversen har prestert noe særlig på en stund, hverken på klubb eller landslaget. mvh Pantera Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 enkelt og greit detta da... Norge vinner glatt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Er det idag de spiller? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Er det idag de spiller? 5133261[/snapback] Lørdag er det Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Etter min mening burde Johnsen spille back, og Valencia spille på kanten. 5131571[/snapback] Selvom han gjør det bra for start, er han ikke god nok for landslaget! Veit ikke hvor mange kamper han har spilt for Norge, men de jeg har sett har ikke vært bra... Samme med Gamst.. Han gjør det mye bedre i B'burn enn på landslaget.. Men for all del... Gamst gjør en kjempejobb med flagget på brystet! Endret 10. november 2005 av azzman Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Uavgjort hjemme, tap borte. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Der gikk det til helvete. Tsjekkia er et bedre lag. EOD. NFF bør få bot i millionklassen for å la kampen bli spilt på norges dårligste fotballbane. Tenk å ødelegge moroa for over en million nordmenn!! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 tror faktisk norge greier å vinne i tjekkia. har det bare på følelsen at det blir 0-2 Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Mulig det... Jeg tror ikke Norge vinner... Spes nå som Braaten må stå over... Han ville vært en viktig person i Tsjekkia... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hvorfor har ikke norge en skikkelig landskaparena? Det vi blir presentert er en slumbane uten like, faktisk så klarer til og med u-land å holde bedre standard på banene sine, for dem er fotballene et lyspunkt i hverdagen, en stolthet, mens i norge er det bare prat om sponsorpenger.. Norges fotballforbund eller hvem det nå er som har ansvaret burde ta sin hatt og gå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå